De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 08-07-2006, 00:41
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

Zolder Super Prix

Nu ben ik van zins na een jaar (schande) weer eens naar Zolder af te zakken as zondag. Nu stond ik voorheen altijd in de pitchicane want daar kon je goed kijken. Nu de boel daar is verbouwd is mijn vraag: zit je in de nieuwe situatie niet pal tegn dat draad aan te kijken?? Zo ja, is het zinvol de aloude getrouwe huishoudtrap mede te nemen opdat je een vrij uitzicht hebt?
Of is dat wat overdone.
Reply With Quote
Old 08-07-2006, 00:52
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by vortex
Zo ja, is het zinvol de aloude getrouwe huishoudtrap mede te nemen opdat je een vrij uitzicht hebt?
Of is dat wat overdone.
Erg druk zal het wel niet worden Het is een ietwat mager programma dit jaar. In de eerste chicane / pitchicane kun je nu makkelijk over de draad kijken zonder trap. Vanaf de vlonder van de bierkeet is het helemaal perfekt. Dat punt is verbeterd. Voor andere stekjes heb je wel een trapje nodig. Villeneuve, eerste linkse und so weiter.

Is er een mogelijkheid dat ik de hardcore-scheivlak bezoekers eens een handje kan geven?

Waarschijnlijk een Euroboss minder:
http://images5.fotopic.net/?iid=yin3...800&quality=70

Foto uit de eerste chicane.........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 08-07-2006 at 01:15.
Reply With Quote
Old 08-07-2006, 01:06
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

Natuurlijk Mark. Ik ben dit keer wel alleen, maar wel met 2 zoons waarvan er een al die leuke filmpjes maakt die op het net zijn te vinden.(oa. de echte premiere van de Z4 op zandvoort die jij vd week hebt gepost).
Dan ga ik bij de bierkeet staan (volgens mij ook lekker in de schaduw vanwege die grote boom daar als ik me niet vergis). Dan zie we mekaar daar wellicht.
(eigenlijk zou ik ook wel errug graag in de Bianchi willen staan , maar dat is altijd al lastig kijken geweest daar )
Reply With Quote
Old 08-07-2006, 01:15
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Mark, weet jij waarom de Super Prix in de kalender van website Circuit Zolder staat en het Dutch Power Pack Festival op 20 aug. niet, hetgeen er nochtans beter uitziet qua programma?
Reply With Quote
Old 08-07-2006, 01:16
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally Posted by vortex
(eigenlijk zou ik ook wel errug graag in de Bianchi willen staan , maar dat is altijd al lastig kijken geweest daar )
Als je op de zandhoop aan de eerst linkse gaat staan en je het geluk hebt dat paddock 0 niet gebruikt wordt kan je de Bianchi overzien.

Reply With Quote
Old 08-07-2006, 01:27
vortex's Avatar
vortex vortex is offline
De Paddock Rookie

@ Steve: Seat, BMW, Clio, F Ford. Zal verder nog wel iets aan toegevoegd worden (historics of zoiets). Oei, de Clios op Zolder, als die nog maar de poort door komen bij jullie!
Reply With Quote
Old 08-07-2006, 20:05
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by raceboy
Als je op de zandhoop aan de eerst linkse gaat staan en je het geluk hebt dat paddock 0 niet gebruikt wordt kan je de Bianchi overzien.
Vroeger was er nog een tweede zandhoop aan de kanaalbocht. Maar deze staat dit jaar achter een rij hekken en is bovendien net te laag om er foto's over te nemen. Zéér frusterend ...

Ik heb vandaag de Wieth-ferrari's niet gezien. Zijn ze dan zo weinig geďnteresseerd om het kampioenschap te winnen???
Old 08-07-2006, 20:09
PorscheGT's Avatar
PorscheGT PorscheGT is offline
De Paddock Regular

Net terug van Zolder, en heb me wel echt geamuseerd eigenlijk.
Rhino GT's stelt niet echt veel voor, alhoewel de 4 wagens die meer als 2 ronden reden waren wel redelijk schoon en snel. De EuroBoss is altijd leuk om te zien ook al waren het niet veel meer deelnemers dan de Rhino GT's. Dan de BRL's die waren zeer mooi om te volgen. Marc Goossens die meerdere wagens neemt bij het uitkomen van de chicane en er dan net voor nog 3 had uitgeremd, zeer mooi . En dan zeker en vast het hoogtepunt van de dag, de strijd om de winst bij de DSC. Nog nooit zo'n spannende koers gezien. M. Van Buuren nam door het spel van de pitstops de leiding en dan kwam het. De Audi TT DTM van Grimm haalde meer dan 40 seconden in op een half uur tijd. Reed op het laatst maar liefst 5 seconden per ronde sneller dan M Van Buuren en snelste ronde na snelste ronde. En hij haalde het letterlijk in de laatste ronde, hij ging de V8 van Van Buuren voorbij net voor de chicane en finishte als eerste. Van Buuren spinde dan nog wel in de Rea maar hij had toch de Audi nietmeer kunnen halen.
Fantastische race! Ga morgen zeker terug kijken
Reply With Quote
Old 08-07-2006, 21:43
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Nou ben ik blij dat CZ in hun programmaBOEKJE 17 & 18 Juli heeft staan voor de Zolder Super Prix. Klote... Ik had het moeten nazien, dat is een maandag/dinsdag! Ach ja, volgend jaar dan maar zekers?
Hoeveel wagens nemen deel van Euroboss?
Reply With Quote
Old 08-07-2006, 22:10
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Ben vandaag ook gaan kijken en ik schat dat er een 10 a 11 wagens aan deelnemen. Maar die wagen van Klaas Zwart was echt wel mooi om door de Bianchi te zien scheuren . DSC heb ik vandaag moeten missen maar als ik dat hier allemaal lees ga ik morgen zeker terug!
Old 08-07-2006, 22:17
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Neo-242
Hoeveel wagens nemen deel van Euroboss?
Alle info:
http://www.raceresults.nu/ResultsUit...6/Default.aspx

De Zolder Super Prix is dit jaar een mager beestje, de jongens van de Britcar hebben na hun flop tijdens de Spa Euro Race besloten om voorlopig op het eiland te blijven.

BRL V6 + Light: 39 stuks
DSC: 44 stuks
Euroboss: 10 stuks
Rhino's GT: 15 stuks

Bij het DSC en de Rhino's zitten geloof ik wel enkele "cross-overs". Wagens die aan beide klassen deelnemen.

@Vortex, zal morgen eens naar de bierkeet wandelen in mijn oranje maatpak
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 08-07-2006, 22:21
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Bij het DSC en de Rhino's zitten geloof ik wel enkele "cross-overs". Wagens die aan beide klassen deelnemen.
Idd, een lammertink-Porsche GT3-R(S?), 2 Marcossen, en een Porsche Supercups heb ik in beide reeksen gezien.
Old 08-07-2006, 23:08
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Thx voor de info! In het programmaboekje van CZ stond nog 15 euro inkom. 15 euro lijkt me veel voor dit programma?
Reply With Quote
Old 08-07-2006, 23:16
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Neo-242
15 euro lijkt me veel voor dit programma?
Misschien, maar dat is niet CZ die dat bepaald Dit weekend heeft CZ de tent verhuurd aan een externe promotor / organisator ...........en die bepaald de prijzen aan de poort. T.o.v. andere sporten blijft 15 € goedkoop
Reply With Quote
Old 08-07-2006, 23:18
Steve's Avatar
Steve Steve is offline
De Paddock Regular

Staan er verkoopstands?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules