![]() |
|
|
|||
|
|||
De Hollandse Porsche RS Spyder zal door Verstappen bestuurd worden
![]() http://www.planetlemans.co.uk/cmsv2/...k=view&id=3503 |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Als ik dan toch een wens voor 2008 mag uitspreken, hopenlijk gaat de Bleek de reputatie van Verstappen aan gort rijden. Uit PR-oogpunt heeft VM natuurlijk wel de beste naam te pakken. Hoe treurig het ook is maar Verstappen pakt als coureur nog steeds de meeste pers in Nederland.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Mooi persbericht ook: Quote:
Quote:
|
|
|||
|
|||
Dit is grappig:
Quote:
Ik vrees dat VM Motorsport (Jos Verstappen, Jeroen Bleekemolen, Peter van Merksteijn) zwaar het onderspit zal delven t.o.v. Team Essex (John Nielsen, Casper Elgaard) en Horag Racing (Fredy Lienhard, Didier Theys, Jan Lammers). |
|
|||
|
|||
in de categorie "gentlemen drivers":
- Lienhard vs. v. Merkestijn in de categorie "jong talent": - Elgaard vs Bleekemolen en tenslotte in de categorie "oude mannen": - Nielsen vs Theys vs Verstappen Let the games begin! ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zou Verstappen toch liever niet in mijn team willen hebben (moest ik er een hebben). Er is niet aan hem dat van hem een goede endurancerijder zou maken. Die man wilt zichzelf veel te veel bewijzen en dat gaat vaak ten koste van het materiaal. Toch hoop ik dat Joske mij aangenaam zal verrassen in juni!
|
||||
|
||||
Ben al lang geen Verstappen fan meer, maar dit kan wel eens een goede boost geven dat Endurance races eindelijks de aandacht gaat krijgen in Nederland van wat het verdient.
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Op het gebied van engineering ligt het er aan of VM Motorsport ervaren mensen in dienst neemt. Budget is volgens mij geen probleem bij Van Merksteijn. Quote:
Maar zoals Jorrit al zegt dit zal endurance racen toch weer (even) in de spotlights brengen. Er staat inmiddels b.v. al een bericht op teletekst pagina 601. Dat krijgen een Jeroen Bleekemolen, Jaap van Lagen of Giedo van de Garde niet voor elkaar. Ben benieuwd hoe lang deze verbintenis zal duren. ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Horag heeft ook al massa's ervaring in LMS. Voeg daar nog eens Jan Lammers aan toe. |
|
|||
|
|||
Das waar, echter het onervaren Charouz Racing was ook direct snel.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Vooral bekend in de Megane Trophy. |
|
|||
|
|||
Dat weet ik, echter ervaring met prototypes hebben ze niet. Als ik me niet vergis was hun kortstondig verblijf in Formule Renault niet echt suscesvol.
|
|
|||
|
|||
Het gebrek aan ervaring kan nadelig zijn. Hopelijk testen ze genoeg voor het seizoen begint.
De Porsche RS Spyder is niet zo'n eenvoudige wagen om af te stellen. Dat is een van de redenen waarom Dyson Penske niet kon volgen. |
|
||||
|
||||
Zo onervaren is Charouz Racing nu ook weer niet hé, aktief sinds 1985
![]() Trouwens, de endurance afdeling wordt geleid door Sam Hignett, en kennen we die ook weer niet ergens van? Juist, Team Jota van enkele seizoenen geleden met de prachtige en snelle Zytek. Charouz heeft dus wel het goeie volk in huis. ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|