De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 20-05-2006, 20:47
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Toeschouwers overbodig in F1?

Quote:
Paul Ricard track boss Philippe Gurdjian hinted over the Spanish Grand Prix weekend that his circuit would consider holding a race without spectators amid speculation linking the circuit with plans for a Mediterranean Grand Prix.

"We would be happy with just the Paddock Club (corporate hospitality) guests, the media and television coverage," Gurdjian revealed. "It is possible to make a Grand Prix without spectators. It would be a race for VIPs."

autosport
Ecclestone heeft inmiddels al ontkent dat dit zou gebeuren maar toont aan hoe er over ons gedacht wordt.

Reply With Quote
Old 20-05-2006, 21:22
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Originally Posted by raceboy
Ecclestone heeft inmiddels al ontkent dat dit zou gebeuren maar toont aan hoe er over ons gedacht wordt.
Oh ,maar maak u maar niet ongerust hoor. Dat is niet enkel bij de F1 dat men zo over ons denkt.
Reply With Quote
Old 20-05-2006, 21:48
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

wat een absoluut walgelijke gedachte
Reply With Quote
Old 20-05-2006, 21:50
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

ge moet maar bedenken: da's dan 1 GP waar ge als toeschouwer niet afschuwelijk veel betaald voor 2 uur naar treintje rijden te kijken
Old 21-05-2006, 00:12
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Huudo
Oh ,maar maak u maar niet ongerust hoor. Dat is niet enkel bij de F1 dat men zo over ons denkt.
Inderdaad. Dat is de laatste tijd ergens in Limburg ook zo.
Reply With Quote
Old 21-05-2006, 00:23
fish88's Avatar
fish88 fish88 is offline
De Paddock Regular

VIP's voor de formule 1 zijn de fans!!! Dat ze dat vergeten is walgelijk gewoon.
Reply With Quote
Old 21-05-2006, 12:01
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Vanwege die saaie races begint F1 stilaan overbodig te worden.
Reply With Quote
Old 21-05-2006, 16:26
Finish's Avatar
Finish Finish is offline
De Paddock Enthousiast

Location: Hier nach links, zwei Straßen nach rechts und dann immer geradeaus !
'saaie races' is nogal relatief, vooral als je Melbourne 2006 nog eens herbekijkt. Nauwelijks tijd om te ademen, toen.
Old 22-05-2006, 14:44
Selespeed's Avatar
Selespeed Selespeed is offline
De Paddock Regular

Ik was vroeger een heel grote F1 fan. Ik miste geen enkele race, en als ik er al 1 miste nam ik hem op op video, om hem toch maar te zien (geen radio in de buurt zodat ik de uitslag niet op voorhand wist, enz....)

Nu betrap ik me erop dat ik minder en minder geïnteresseerd ben in de F1, zo keek ik 2 weken geleden met een pak meer belangstelling naar de MotoGP dan naar de F1 (die gelijktijdig reed).
Qua spektakel kan je ze alvast niet vergelijken. Waar zie je nog inhaal manoeuvres in de laatste ronde, en een top 3 die bijna elke ronde anders is.
Of een top 4 die na 5 manches binnen de 10 punten zit (als je weet dat er 25 te verdienen zijn)

Snelheden van 320 km/u en meer op Shangai. En dan zij aan zij door de bocht. Super gewoon.

Last edited by Selespeed; 22-05-2006 at 14:46.
Reply With Quote
Old 23-05-2006, 09:53
Gèrre's Avatar
Gèrre Gèrre is offline
De Paddock Regular

Ja ik geef Selespeed gelijk dat er bij de MotoGP meer spektakel is, als ik eens bij mijn oma ben zet ik meteen Eurosport op hopend op een verslag of live race van zo'n MotoGP wedstrijd. In de MotoGP heb je ook meer rijders die aan elkaar gewaagd zijn en zoiets heb je niet in de F1 vind ik, want je kent de 2 favorieten voor dit jaar al.

Gèrre
Reply With Quote
Old 19-08-2006, 19:31
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Dit scenario is dit weekend wel aan het gebeuren in Paul Ricard. Geen toeschouwers, alleen vips.

Reply With Quote
Old 19-08-2006, 20:38
vinnih vinnih is offline
De Paddock Rookie

Ik geloof niet dat Formule 1 zonder toeschouwers er meteen staat aan te komen. Maar dat we steeds minder belangrijk worden valt wel. Kijk eens hoeveel plaatsen er de laatste jaren leeg zijn op de tribunes in zowat elke grote prijs. Dat heeft één oorzaak: te hoge prijzen! Eccelstone en co weten maar al te goed dat ze de boel overal uitverkocht krijgen als ze de tickets goedkopen zouden maken, maar dat doen ze dus niet ...

Ook gewoon op de circuits hier in België lijken bezoekers steeds minder welkom en dat valt me dan het meeste op in Zolder.
Ik heb trouwens nog een tekst gevonden daarover (miss is hij hier al een gepost, maar ben hier nieuw dus weet niet zeker). Hij is geschreven door een marchall van het circuit van zolder. Toeschouwers, nee die zien we liever niet.
Reply With Quote
Old 19-08-2006, 20:41
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally Posted by vinnih
Ik heb trouwens nog een tekst gevonden daarover (miss is hij hier al een gepost, maar ben hier nieuw dus weet niet zeker). Hij is geschreven door een marchall van het circuit van zolder. Toeschouwers, nee die zien we liever niet.
Volgens mij is die al eens gepost. Kun je dit bevestigen Mark?

Welkom op dit forum.
Reply With Quote
Old 19-08-2006, 21:24
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by FIRE
Volgens mij is die al eens gepost. Kun je dit bevestigen Mark?
Damn, mijn verleden begint mij te achtervolgen Eerlijk gezegd, ik sta nog steeds volledig achter die tekst. Sterker nog, het is alleen maar erger geworden
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 20-08-2006, 11:32
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular

Eerste keer dat ik hem lees, en ik sta 100% achter je!
Ik kom niet meer naar Zolder, en in Spa kende ik nog twee goede punten, maar als ze de busstop nog eens gaan verknoeien is dat er dus nog maar 1. Ik verwacht dus iedere moment in de 180 graden aan te komen en een metershoge draad te vinden
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules