![]() |
|
|
||||
|
||||
Toeschouwers overbodig in F1?
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
wat een absoluut walgelijke gedachte
|
||||
|
||||
ge moet maar bedenken: da's dan 1 GP waar ge als toeschouwer niet afschuwelijk veel betaald voor 2 uur naar treintje rijden te kijken
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
VIP's voor de formule 1 zijn de fans!!! Dat ze dat vergeten is walgelijk gewoon.
|
|
|||
|
|||
Vanwege die saaie races begint F1 stilaan overbodig te worden.
|
|
||||
|
||||
'saaie races' is nogal relatief, vooral als je Melbourne 2006 nog eens herbekijkt. Nauwelijks tijd om te ademen, toen.
|
||||
|
||||
Ik was vroeger een heel grote F1 fan. Ik miste geen enkele race, en als ik er al 1 miste nam ik hem op op video, om hem toch maar te zien (geen radio in de buurt zodat ik de uitslag niet op voorhand wist, enz....)
Nu betrap ik me erop dat ik minder en minder geïnteresseerd ben in de F1, zo keek ik 2 weken geleden met een pak meer belangstelling naar de MotoGP dan naar de F1 (die gelijktijdig reed). Qua spektakel kan je ze alvast niet vergelijken. Waar zie je nog inhaal manoeuvres in de laatste ronde, en een top 3 die bijna elke ronde anders is. Of een top 4 die na 5 manches binnen de 10 punten zit (als je weet dat er 25 te verdienen zijn) Snelheden van 320 km/u en meer op Shangai. En dan zij aan zij door de bocht. Super gewoon. Last edited by Selespeed; 22-05-2006 at 14:46. |
|
||||
|
||||
Ja ik geef Selespeed gelijk dat er bij de MotoGP meer spektakel is, als ik eens bij mijn oma ben zet ik meteen Eurosport op hopend op een verslag of live race van zo'n MotoGP wedstrijd. In de MotoGP heb je ook meer rijders die aan elkaar gewaagd zijn en zoiets heb je niet in de F1 vind ik, want je kent de 2 favorieten voor dit jaar al.
Gèrre |
|
||||
|
||||
Dit scenario is dit weekend wel aan het gebeuren in Paul Ricard. Geen toeschouwers, alleen vips.
|
|||
|
|||
Ik geloof niet dat Formule 1 zonder toeschouwers er meteen staat aan te komen. Maar dat we steeds minder belangrijk worden valt wel. Kijk eens hoeveel plaatsen er de laatste jaren leeg zijn op de tribunes in zowat elke grote prijs. Dat heeft één oorzaak: te hoge prijzen! Eccelstone en co weten maar al te goed dat ze de boel overal uitverkocht krijgen als ze de tickets goedkopen zouden maken, maar dat doen ze dus niet ...
Ook gewoon op de circuits hier in België lijken bezoekers steeds minder welkom en dat valt me dan het meeste op in Zolder. Ik heb trouwens nog een tekst gevonden daarover (miss is hij hier al een gepost, maar ben hier nieuw dus weet niet zeker). Hij is geschreven door een marchall van het circuit van zolder. Toeschouwers, nee die zien we liever niet. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Welkom op dit forum. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Eerste keer dat ik hem lees, en ik sta 100% achter je!
Ik kom niet meer naar Zolder, en in Spa kende ik nog twee goede punten, maar als ze de busstop nog eens gaan verknoeien is dat er dus nog maar 1. Ik verwacht dus iedere moment in de 180 graden aan te komen en een metershoge draad te vinden |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|