![]() |
|
|
||||
|
||||
[Round 14] 2006 Grand Prix of Turkey
Massa op pole !!
schumi precies wat tegenslag in Q3 maja toch p2 ik denk dat tijdens de race massa toch weer plaats moet gaan maken voor schumi.. albers deed het weer goed, jammer van de motorwissel.. wel grappig van albers ''ben ik nu door of moet ik uit de wagen komen ??" ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ferrari had vandaag het potentieel om er een heel eenvoudige dubbelslag van te maken ... Tot die safetycar ... Er zijn weinig goeie scenario's als wagens van hetzelfde team zo dicht bij elkaar hangen - Als ze Massa laten doorgaan en Schumacher als eerste binnen halen schreeuwt iedereen weer moord en brand ![]() - Als ze Schumacher laten doorgaan en massa als eerste binnen halen is de race van Schumacher serieus naar de vaantjes - Dan deze optie maar zeker en P2 kwijt aan Alonso ------------- Daarna Schumacher die kostbare puntjes te grabbel gooit door nog eens van de baan te gaan ... De wereldtitel kan nog best voor Schumacher .. Maar dan zal wel het potentieel omgezet moeten worden in resultaten
|
||||
|
||||
dat was ook weer een slimme zet van ferrari...
maja toch mooi dat massa zijn 1ste overwnning binnehaalt !! maar wat een start.. hier een spin daar een neus deraf daar nog een spin,... ik denk dat de volgende races ferrari (schumacher) het nog goed gaat moete doen voor alonso te verslaan.. en schumi gaat ook nog flink op massa moete rekenen ! |
|
||||
|
||||
Toch nog een mooie race gezien, zekers de eerste ronden. Knappe gevechten, hier en daar een inhaalmanoeuvre.
Massa was dit weekend toch de snelste, een één-twee voor Ferrari had erin gezeten, maar of het nu zonder die safety-car gelukt was ... Uiteindelijk maakt Schumacher nog een foutje in bocht 8, wat hem 3 seconden heeft gekost en dat heeft hij cash betaald met een derde ipv een tweede plek. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Brawn heeft daar tegenwoordig niet zo veel meer mee te maken. Hij neemt een sabbatjaar in 2007 (lees: hij stopt er mee), en zijn opvolgers zijn al vollop bezig de job over te nemen. Hij zal nog wel coördineren, maar het meeste wordt al door de nieuwelingen gedaan.
Ongelooflijk boeiende off-topic, ik weet het |
|
||||
|
||||
Dat zijn al twee goede kansen die MS (of Ferrari) laat liggen om nog wat punten te pakken op Alonso. En de teller tikt.
|
||||
|
||||
Ik heb geen beelden gezien van de race, maar van wat ik op het nieuws gezien heb, duurde de race 1 ronde te kort voor Schumacher. Normaal zou hij Alonso toch kunnen uitgeremd hebben in Turn1.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Dennis wil 2pitstops tegelijk kunnen uitvoeren:
Quote:
|
||||
|
||||
t zou logischer zijn, elke wagen zijn pitspot
|
||||
|
||||
Bij andere race klasses is het wel mogelijk als ik mij niet vergis.
Alleen moet er wel genoeg plek zijn in de pits. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|