De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 26-08-2006, 16:22
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
[Round 14] 2006 Grand Prix of Turkey

Massa op pole !!
schumi precies wat tegenslag in Q3 maja toch p2
ik denk dat tijdens de race massa toch weer plaats moet gaan maken voor schumi..
albers deed het weer goed, jammer van de motorwissel.. wel grappig van albers
''ben ik nu door of moet ik uit de wagen komen ??"
Reply With Quote
  #2  
Old 27-08-2006, 18:05
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Quote:
Originally Posted by smiley
ik denk dat tijdens de race massa toch weer plaats moet gaan maken voor schumi..
Dat had je dan mooi mis ...

Ferrari had vandaag het potentieel om er een heel eenvoudige dubbelslag van te maken ... Tot die safetycar ... Er zijn weinig goeie scenario's als wagens van hetzelfde team zo dicht bij elkaar hangen
- Als ze Massa laten doorgaan en Schumacher als eerste binnen halen schreeuwt iedereen weer moord en brand
- Als ze Schumacher laten doorgaan en massa als eerste binnen halen is de race van Schumacher serieus naar de vaantjes
- Dan deze optie maar zeker en P2 kwijt aan Alonso

-------------

Daarna Schumacher die kostbare puntjes te grabbel gooit door nog eens van de baan te gaan ...

De wereldtitel kan nog best voor Schumacher .. Maar dan zal wel het potentieel omgezet moeten worden in resultaten
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 27-08-2006, 18:22
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Apr 2004
Location: bilzen
Posts: 2,363
dat was ook weer een slimme zet van ferrari...
maja toch mooi dat massa zijn 1ste overwnning binnehaalt !!
maar wat een start.. hier een spin daar een neus deraf daar nog een spin,...
ik denk dat de volgende races ferrari (schumacher) het nog goed gaat moete doen voor alonso te verslaan.. en schumi gaat ook nog flink op massa moete rekenen !
Reply With Quote
  #4  
Old 27-08-2006, 19:53
Dimitri's Avatar
Dimitri Dimitri is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Jul 2003
Location: Lier
Posts: 26
Toch nog een mooie race gezien, zekers de eerste ronden. Knappe gevechten, hier en daar een inhaalmanoeuvre.

Massa was dit weekend toch de snelste, een één-twee voor Ferrari had erin gezeten, maar of het nu zonder die safety-car gelukt was ...

Uiteindelijk maakt Schumacher nog een foutje in bocht 8, wat hem 3 seconden heeft gekost en dat heeft hij cash betaald met een derde ipv een tweede plek.
Reply With Quote
  #5  
Old 27-08-2006, 20:17
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Oct 2002
Location: Wezemaal
Posts: 1,382
Quote:
Originally Posted by airco
Dat had je dan mooi mis ...

Ferrari had vandaag het potentieel om er een heel eenvoudige dubbelslag van te maken ... Tot die safetycar ... Er zijn weinig goeie scenario's als wagens van hetzelfde team zo dicht bij elkaar hangen
- Als ze Massa laten doorgaan en Schumacher als eerste binnen halen schreeuwt iedereen weer moord en brand
- Als ze Schumacher laten doorgaan en massa als eerste binnen halen is de race van Schumacher serieus naar de vaantjes
- Dan deze optie maar zeker en P2 kwijt aan Alonso

-------------

Daarna Schumacher die kostbare puntjes te grabbel gooit door nog eens van de baan te gaan ...

De wereldtitel kan nog best voor Schumacher .. Maar dan zal wel het potentieel omgezet moeten worden in resultaten
Had het Ferrari-duo net iets meer voorsprong of hadden ze MS wat minder benzine gegeven, dan was het een prachtige call geweest van Brawn. Nu viel het nipt in het water.
Reply With Quote
  #6  
Old 27-08-2006, 23:01
student's Avatar
student student is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 258
Brawn heeft daar tegenwoordig niet zo veel meer mee te maken. Hij neemt een sabbatjaar in 2007 (lees: hij stopt er mee), en zijn opvolgers zijn al vollop bezig de job over te nemen. Hij zal nog wel coördineren, maar het meeste wordt al door de nieuwelingen gedaan.




Ongelooflijk boeiende off-topic, ik weet het
Reply With Quote
  #7  
Old 28-08-2006, 08:23
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat
 
Join Date: May 2001
Posts: 1,871
Dat zijn al twee goede kansen die MS (of Ferrari) laat liggen om nog wat punten te pakken op Alonso. En de teller tikt.
__________________
Reply With Quote
  #8  
Old 28-08-2006, 18:59
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Aug 2001
Location: Lierde
Posts: 1,694
Ik heb geen beelden gezien van de race, maar van wat ik op het nieuws gezien heb, duurde de race 1 ronde te kort voor Schumacher. Normaal zou hij Alonso toch kunnen uitgeremd hebben in Turn1.
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 29-08-2006, 20:35
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
The FIA has launched a full investigation into the circumstances in which Mr Mehmet
Ali Talat was invited to present the winner’s trophy at the 2006 Turkish Grand Prix.
Political neutrality is fundamental to the FIA’s role as the governing body of
international motor sport. No compromise or violation of this neutrality is acceptable.
The results of the investigation will be presented to the FIA World Motor Sport
Council.
President van een niet erkend land (Noord-Cyprus) mag dus blijkbaar niet op het podium
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #10  
Old 30-08-2006, 21:31
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Dennis wil 2pitstops tegelijk kunnen uitvoeren:

Quote:
"There are no restrictions in the regulations on the possibility of having two refueling spots, one for each driver. I have long thought about introducing this system in the McLaren pits, but then from this evaluation arose problems regarding costs and the pits organization, which would become much more complex.

"Considering that the problem has hit other teams in the past, perhaps we should think about it again, because the planning of the strategy often suffers from having a single refueling spot and during the race it limits last-minute corrections."

autosport.com
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #11  
Old 31-08-2006, 14:48
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
t zou logischer zijn, elke wagen zijn pitspot
__________________
Reply With Quote
  #12  
Old 03-09-2006, 18:31
senna's kingdom's Avatar
senna's kingdom senna's kingdom is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 400
Bij andere race klasses is het wel mogelijk als ik mij niet vergis.
Alleen moet er wel genoeg plek zijn in de pits.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 17:44.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.