![]() |
|
|
||||
|
||||
Vuurwerk in de stad - fotoreeks
Naar jaarlijkse gewoonte is het eind augustus grote kermis in Sint-Truiden en ook naar jaarlijkse gewoonte wordt er de woensdagavond dat de kermis er staat, een groot vuurwerk gehouden aan de rand van de grote markt. Voor de mensen die de markt van Sint-Truiden een beetje kennen, na die van Sint-Niklaas overigens de grootste van het land
![]() Ook dit jaar hebben ze zicht weer niet ingehouden, de gasten van "Fireworks Opglabeek". Ik denk dat ik de enigste was met een camera in de hand en werd wat vreemd aangekeken, maar bon, dat kon de pret niet derven. ![]() 2 reeksjes van 5 geven een goeie impressie. Overigens kunnen jullie op de foto's onderaan zowel de oude kerktoren alsook het monument van St-Trudo - de sticher v/d stad - onderscheiden. Tot de volgende zitting, zoals ze in "Sint-Truin" zeggen. ![]() |
|
||||
|
||||
Reeks 2...
|
|
||||
|
||||
Schitterende foto's. Gaat je ook foto's maken tijdens het openingsvuurwerk van Hasselt Kermis???
|
||||
|
||||
Welke sluitertijden heb je gebruikt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Over Hasselt kermis en het vuurwerk: Quote:
Misschien dat ik ga kijken, aangezien ik in de buurt woon. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Da's jammer, want de 16de heb ik al wat opstaan in Brussel. Anders had ik graag meegeweest. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|