![]() |
|
|
||||
|
||||
Katherine Legge zeer zware Crash...
Man,dit was zwaar,zit nu te kijken,haar toestand is nog niet bekend,stuk van auto afgevlogen net voor een bocht en vol de muur...doet me denken aan Moore,hopelijk met betere afloop...
![]()
|
||||
|
||||
Blijkbaar niet in levensgevaar ...
|
||||
|
||||
een stuk van haar rear wing is afgebroken voor ze de bocht in ging.
|
||||
|
||||
en Jan Heylen is in 7e pos. ... om maar bij de race te blijven ...
|
|||
|
|||
ze is bij bewust zijn want ze heeft met de dokters gepraaten was juist tezien toen ze de medische post binnen stapte en ze kan er nog mee lachen ook
|
|
||||
|
||||
Ze is ok! Daarnet idd staan zwaaien en lachen naar de camera,die heeft een deftige beschermengel denk ik...ze gaan misschien herstarten voor vier ronden.
|
||||
|
||||
Om echt rillingen van te krijgen die crash... Gelukkig met een goed verloop!
Jammer dat ze nu wel met de uitzending stoppen. Ik had toch graag Jan verder zien rijden... |
|
||||
|
||||
Wat een klapper. Nogmaals bewezen hoe veilig de racewagen van vandaag is.
|
||||
|
||||
Idd, die wagen was echt aan diggelen, maar de monocoque intact. Hebben we de laatste jaren in de Formule-1 ook al meermaals gezien...
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
''Bandenmuren'' zijn er weinig of niet en op de gevaarlijkste plaatsen helemaal geen bandenmuren alleen maar concrete ![]()
|
||||
|
||||
Jongens, we praten hier wel over autosport in Amerika. Daar wordt er nog echt geraced op "piloten" circuits.
In Europa is er zo enkel nog de Nordschleife. Al de andere circuits zijn verkracht door de moraalridders die liever een autorace organiseren op een groot asfaltplein met muren op enorme afstanden van de rijbaan met het publiek op verre tribunes. En dan maar zeuren dat men niet meer in staat is om mooie foto's te maken van de racewagens. Ben onlangs in Watkins Glen geweest. F1, DTM, World Series e.d. zouden op dat circuit niet meer rijden wegens onveilig maar NASCAR, IRL en Grand Am rijden er wel, en de races die ik er heb gezien waren 1000 keer mooier dan wat ik in Spa, Hockenheim, Magny Cours,... de laatste 5 jaren gezien heb. Legge is er gelukkig zonder kleerscheuren uitgekomen, en in een interview vertelde ze net dat ze even haar ogen dicht gedaan heeft maar dat ze bv paardrijden gevaarlijker vond dan Champ Car rijden.
|
|||
|
|||
Wat een zware crash, zeg dat wel. Maar dit blijft en is nog steeds autosport é.
Iemand ergens een foto gevonden? Mvg... |
|
||||
|
||||
de crash was gisteren te zien op VTM én VRT. (ge zou denken dat ze, al was het maar langs de neus weg, vermelden dat er ook een Belg mee rijdt, maar dat zal niet spectaculair genoeg geweest zijn)
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|