![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Bruno Senna wint in mugello een regenrace in het brits f3 kampioenschap. Zou hij dan toch wat talent van zijn oom meegekregen hebben. Het was dacht ik zijn vijfde overwinning dit seizoen. Staat 2de in het Brits Kamp.
|
|
||||
|
||||
In de regen is hij bijzonder goed, maar op het droge mankeert er nog hier en daar wat.
|
|
||||
|
||||
Kheb eens een race gezien op Silverstone en daar was hij idd toch nog wat te wild, maarja dat zal wel wat ervaring zijn zeker dat ontbreekt?
|
|
||||
|
||||
Zeer zeker. Hij zit nog niet lang in de autosport...
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem ook niet willen vergelijken met zijn oom. Maar elk beloftevol piloot mag voor mij een kans krijgen in de f1. En dat je kan winnen in de britse f3 is toch een goed teken, dan zal je wel talent hebben. Er is al eens een gerucht geweest dat hij een test kans zou krijgen bij torro rosso.
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
't is 'n ruwe bolster die nog gepolijst moet worden, maar ene met potentieel te over . Ayrton ging ook recht van F3 naar F1...
Een jaartje rijpen kan geen kwaad maar die komt er wel nu is hij nog te overenthousiast misschien ... |
|
||||
|
||||
Takuma Sato en Jenson Button kwamen ook rechtstreeks van F3 naar F1
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Michael Schumacher reed twee à drie weken voor zijn F1-debuut nog in de Formule Nippon. In Sugo, werd tweede toen... als vierde gestart (als ik me niet vergis).
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Het slagen in de f1 heeft niet alleen met talent te maken maar een portie geluk moet je zeker hebben. Ik beweer niet dat Br. Senna zal lukken in de f1 maar het zou mooi zijn als er weer een lichting jonge wolven verschijnt naast de alonso's raikonens enz........... Hoe meer jonge rijders hoe meer spektakel. Gewoon voor de sport.
|
|
||||
|
||||
Quote:
9th (=) German Touring Car Championship Sports-Prototype World Championship |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|