![]() |
|
|
||||
|
||||
dit roept om wraak
Quote:
Irvine: 6 ptn Button: 2 ptn Dus oude man verslaat zwak rookietje zou ik zeggen.
|
||||
|
||||
mja kan me nie echt boeien, Irvine zegt zoveel.
En Button heeft idd een heel slecht seizoen gehad, wat valt er te zeggen ?? In 2000 was Button beter dan Irvine, nu is het andersom. Laat ons hopen dat het rap Maart is, dat journalisten ophouden met over zulk non-news te schrijven. airco
|
|||
|
|||
Die Cosworth Jaguar zit er ook voor iets tussen. Bij zijn debut met de Williams heeft hij genoeg bewezen IMO.
Irvine heeft inderdaad een grote bek. Maar ik denk dat de pers zijn uitspatting altijd wat overdrijft. Ik heb het nog nooit direct uit zijn mond zien komen, dus moet het met een korreltje zout genomen worden. En wat hij nu heeft gezegd is niet eens een uitspatting te noemen. Het lijkt erop dat Button hier de uitspatter is. Als ze werkelijk problemen met elkaar hebben dan zien we dat wel op het circuit. PJ |
|
||||
|
||||
test
|
|
||||
|
||||
Weer twee britten die een oorlogje uitvoeren
met als titel "stommste brit v/h jaar 2001 in F1" Ze zouden zich beter is wat concentreren op hun prestaties dan op elkaar !
|
|||
|
|||
Strandjanetten !!!!!!!!!!!!!
(LM gangers zullen dit binnen 5 maanden begrijpen)
|
|