![]() |
|
|
||||
|
||||
Twee Nieuwe Cups In Nederland
CPZ heeft besloten om volgend jaar twee nieuwe cups op te starten
De nieuwe clio cup en de suzuki swift cup. |
|
||||
|
||||
Ze verkopen ook al auto's op CPZ
![]() Quote:
Wat betreft de introductie van de Suzuki Swift Cup? Is dat dan het einde van de Seat cup?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
[ironie]Gezien het succes van de BMW cup voorspel ik een mooie toekomst[/ironie]
|
||||
|
||||
(off topic modus)
C-Cup was al genoegzaam bekend onder de (blonde) Hollandaises ![]() ![]() (off topic modus off ![]() |
|
||||
|
||||
Inderdaad is de Seat cup hiermee uit haar lijden verlost.
De Clio is E 34.000 incl. een jaar inschrijfkosten en racepak. Ze verwachten er toch zeker 30 van op de baan te zetten. De Swift wordt een goedkoop rakkertje (rond de E 15.000 raceklaar) en ook daar zijn hoge verwachtingen. beide klassen worden ondersteund door de importeurs. We wachten in spanning af. |
|
||||
|
||||
Helaas we hadden valse hoop:
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wat heeft Nederland toch met die stomme merkencups? Ik weet wel dat dit voor Circuit Zandvoort aardig wat geld oplevert maar kunnen ze niet 'ns gaan denken aan het opzetten van een serieuze klasse? Een nieuwe DTCC zou ik echt niet erg vinden.
Ik vind dat we in Nederland maar drie klassen hebben die écht serieus te nemen zijn, de DSC, BRL en de Formule Ford. Cupraces horen in het bijprogramma... ![]() |
|
|||
|
|||
In 2008 start de SEAT Leon Supercopa cup in Nederland. Bron: Tom Coronel
Dus waarschijnlijk in 2008:
Ondanks dat de SEAT Supercopa het mooiste is (in ieder geval kwa auto) denk ik (of beter gezegd: ik ben er van overtuigd) dat dit teveel van het goede is. Ik zie liever 1 of 2 cups minder maar wel met velden van 20 tot 25 wagens ipv velden met 10 of 12 wagens. BTW Ik wist niet dat die Geert Vermeer van CPZ een broer is van Jan Vermeer die bekend (of beter: berucht) is van de Amsterdam-Peking rally. |
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wat ik inmiddels heb begrepen is 2007 een overgangsjaar voor de Seats. het is wel degelijk het plan in 2008 te starten met de supercopas. Eea zou afhangen van een WTCC ronde op Zandvoort en dat schijnt dan ook inderdaad te gebeuren. We wachten af..............
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|