De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 21-01-2002, 19:40
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular

f1 auto's op autosalon

Ik heb vandaag een dagje verlof genomen en ben eens naar het autosalon getrokken omdat ik gehoord had dat er een aantal f1 auto's zouden te bewonderen zijn. En inderdaad, je kan er een aantal f1 bolides bewonderen. Jaguar, de bar van Villeneuve en een jordan zijn gemonteerd op een muur dus die moet je van een afstand bekijken. Maar zowel de F399 als de williams van vorig jaar kun je gewoon aanraken, die staan gewoon op een verhoogje. Die Ferrari is trouwens vrijwel zeker geen dummy (waarschijnlijk in tegenstelling tot de rest) want ik heb eens van heel dichtbij gekeken en je kon duidelijk zien dat de zijpontons en het chassis onderaan sleet vertoonden.
Zodra ik een manier heb gevonden om foto's te posten, mogen jullie ze verwachten...
Reply With Quote
Old 21-01-2002, 19:47
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Morgen digitaal kodakske meepakken dus :-)

* WWW.SENNAKE.BE *
Reply With Quote
Old 21-01-2002, 20:06
Ferrari Forever's Avatar
De Paddock Regular

Nog vergeten : de Toyota staat er ook, en ik moet toegeven, hij ziet er belange niet lelijk uit.
Reply With Quote
Old 21-01-2002, 20:37
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Hmm, ik heb er niets van gemerkt, maar ja, ik heb de auto's totaal links laten liggen en ben voor de tweewielers gegaan.

Alleen de Nissan Primera viel me op en dat was een mooie verschijning vind ik zelf.
Old 21-01-2002, 20:43
Werner333's Avatar
Werner333 Werner333 is offline
Captain Paddock

En stonden de nieuwe 4-takt monsters voor het WK er al Mario?

WWW.WERNER333.COM
Reply With Quote
Old 21-01-2002, 20:57
Ferrari Forever's Avatar
De Paddock Regular

De ferrari en de BMW williams vind je terug in de hal waar ook Fiat en Lancia staan. Ik weet wel niet meer welk paleis dat nu precies was. De jaguar, de twee honda bolides en de Toyota staan ook in éénzelfde hal.
Reply With Quote
Old 21-01-2002, 21:06
Mario's Avatar
Mario Mario is offline
Eenzaat

Heb ik niets van gemerkt Werner. Misschien staan ze er wel, maar mij is het niet opgevallen. Ik heb er een beetje door moeten racen, want had een drukke agenda vandaag...

Trouwens, voor liefhebbers van protserige kitsch: de Boss Hoss'en staan er ook. Daar heb je een Chevrolet V8-automotor in het vooronder, met ettelijke honderden pk's. Geen spek voor mijn bek, maar anderen lijken erop te kicken.

De Honda-stand was lekker ruim met veel plaats, maar de mooiste vond ik toch weer Ducati.

En bij mijn fetishmerk staat toch ook nog de ZX12-R, de krachtigste seriemotor in productie: 190 pk voor de krachtigste versie, amper 178 of zo voor de minder krachtige.

Mocht je ze er zien Werner, mag je het hier altijd signaleren.

Ah ja, mochten jullie eraan denken, mogen jullie altijd een foldertje meebrengen over de BT50-band van Bridgestone. Ik heb me vergist en er een meegebracht over de BT10 en BT20 .

Last edited by Mario; 21-01-2002 at 21:22.
Reply With Quote
Old 22-01-2002, 15:51
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator

De F399 is idd the real thing. De Williams ook, maar dat is wel de FW21 van '99 die ze in 2001 livery gespoten hebben. Der zit dus zelfs geen BMW-motor in, hoewel hij op de stand van BMW staat.
De Toyota is een dummy van vorig jaar in de nieuwe kleuren. Bij Jaguar hangt de R1 (2000) aan de muur in de nieuwe kleuren (let op OO7 op de spiegels). Bij Honda hangt de Jordan EJ11 (2001) in originele livery, en de BAR 01 (1999). Kweet niet of het dummy's zijn of niet.
Kheb foto's, maar kan die momenteel niet posten.
Reply With Quote
Old 22-01-2002, 16:02
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

een vriendelijk welkom aan HHugo

airco
Old 22-01-2002, 20:01
Ferrari Forever's Avatar
De Paddock Regular

De jaguar, de jordan en de bar zijn zeker dummys, want ik kan mij moeilijk voorstellen dat ze het zich zullen riskeren om zo'n auto, met motor en al aan de muur te hangen boven de hoofden van de bezoekers. Als dat loskomt en je krijgt daar 600 kilo of iets minder op je kop dan zal het waarschijnlijk ook wel je laatste salon geweest zijn
Reply With Quote
Old 22-01-2002, 21:56
Ferrari Forever's Avatar
De Paddock Regular

Nog vergeten te zeggen : bij het naar buiten gaan passeer je nog langs een kleine collectie klassieke auto's en daar staat ook een lotus uit de late jaren zestig tussen. wat mij het meeste opviel : het stuur naar huidige normen lijkt wel een vrachtwagen stuur en het is een stuur maar ook niet meer dan dat.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules