![]() |
|
|
||||
|
||||
Martini World Circuit
Zojuist gekeken naar Martini World Circuit op Jim TV. Gewoonweg subliem programma met de engelse commentaar.
In het programma zitten niet alleen hoogtepunten van motogp, F1, rally, indycar, champcar,... maar ook glamour en lifestyle. Het duurt niet zo lang maar de kwaliteit is er zeker en vast. Een echte grote speler vind ik, aangezien er hier in Oost-Vlaanderen toch niet veel te beleven valt op de buis qua motorsport programma's. elke vrijdag en zondag op Jim Iemand al gezien?
|
||||
|
||||
ja. ik denk wel dat dit soort programma's bij meer mensen (vooral jongeren) de interesse zal opwekken.
voor de échte fan daarentegen blijft het allemaal net iets te oppervlakkig, denk ik. en zijn de bezoekjes bij de piloten thuis misschien overbodig
|
||||
|
||||
iets te oppervlakkig?? Ik ben zeer tevreden met wat we krijgen, zonder satteliet of digitale TV is er gewoonweg niets op de buis met aandacht voor al die verschillende kampioenschappen.
(die hoogtepunten op pitstoptv van de dtm, dat is pas overbodig) en op bezoek bij de piloten thuis, dat vind ik wel kunnen - net zoals MTV cribs, machtig om te zien wat zo'n mensen kopen
|
||||
|
||||
Volgende week gaan ze Kumpen volgen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
dat "volgen" is meestal gewoon over wat hij in zijn privé-leven doet, bij hem thuis of zo
en als er race-beelden van Kumpen zijn, zullen ze wel van het FIA-GT komen
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Wanneer zal dit uitgezonden worden? Was dat niet ergens op zondagavond?
EDIT: juust gevonden: Elke vrijdag om 18.00 uur Elke zondag om 21.30 uur Last edited by Belle; 29-08-2006 at 18:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
dat was de moeite. we weten nu dat hij een fietsbedrijf runt, en ze hebben terloops nog even vermeld dat hij ook wat racet...
|
||||
|
||||
Quote:
Maar euh, Marcel, lees ik uw bericht met een sarcastische ondertoon? ![]() |
|
||||
|
||||
een lichte dan
![]() k heb ook alleen maar het 2de deel gezien ze, dankzij het nieuwe uitzenduur heb ik een deel moeten opofferen omdat mijn zusje De Kampioenen wou zien. Kumpen zat op het einde.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Niks dus op de moemnt, mss om 21u30. De VMMA begint me seieus de keel uit te hangen. Gisteren pitstop te rap begonnen. Als je iets wilt opnemen kun je tegenwoordig een uur van te voren beginnen en een uur laten uitlopen.
|
|