![]() |
|
|
||||
|
||||
Nieuwe beurzen
Er zijn een aantal nieuwe modelbouwbeurzen op komst en ik wou jullie modelbouwers deze informatie niet onthouden.
Allereerst is er volgend weekend in de Limburghal te Genk de 2-jaarlijkse Euromodelbouwbeurs op 8-9 oktober 2005.Meer info vindt je hier: http://www.euromodelbouw.be/ Op 27 november viert LIMAC vzw zijn 20ste verjaardag met een ruilbeurs en een tentoonstelling in het Heilig Hart College te Maasmechelen. Uitzonderlijk zal de beurs dan de hele dag doorgaan ! Deze beurs is vooral een must voorliefhebbers van die-cast,maar ook de bouwers onder ons kunnen er al eens een koopje doen. Zondag 6 november: Lier Convention 2005 C.C. "De Mol", Aarschotsesteenweg 5, B-2500 Lier. Info: www.modelbouwclublier.be De Modelbouw Vereniging Leopoldsburg heeft de eer om u uit te nodigen op Modelforce '06 , de opvolger van Moveleo's Modelbouwdag. Dit gebeuren vindt plaats op zondag 23 april 2006 in het Sint-Michiels scholencomplex in het centrum van Leopoldsburg.Meer info vindt je op hun vernieuwde site : http://www.moveleo.be/index.html Ondergetekende zal ook aanwezig zijn met een eigen stand(je) By the way, Vinnie, heb je al nieuws over de beurs in Jabbeke ????????? Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
Eerst en vooral, bedankt voor deze agenda!
![]() Voor de mensen die niet weten wat gedaan (Als je goed bezig bent, ahum ![]() Quote:
Mij gaan ze er niet zien. Quote:
't zou kunnen dat ik eens een kijkje ga nemen, al was het maar om te verifiëren of mijn terughoudendheid terecht is. Quote:
Mij gaan ze er zéker niet zien. Dat gezegd zijnde... En Vinnie is er al nieuws over Jabbeke? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Huudo en ik hebben wel plannen om in het voorjaar van 2006 naar de Intermodellbau-messe van Dortmund te gaan. Toen ik nog in Keulen woonde ging ik daar elk jaar naartoe (en Huudo blijkbaar ook toen hijzelf nog in Lüdenscheid woonde) en daar was telkens heel veel interessants te zien. Als het zover is laten we wel iets weten, en kunnen eventueel geďnteresseerden meerijden natuurlijk...
Hier kan je alvast alle nuttige informatie vinden over data, standhouders, openingsuren, enz... Last edited by Sennake; 02-10-2005 at 16:24. |
|
||||
|
||||
Hehe, allemaal in Limburg, of verrewegland... Valt er ook iets in west-Vlaanderen te beleven? (Jabbeke dus...)
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Als er 1 ding is wat ik geleerd heb, dan is het wel dat er onder de eigen kerktoren meestal niks of toch zeer weinig te vinden is of gebeurd. Al zeer vaak ben ik er op uit getrokken. Tot in Engeland, Frankrijk, Zwitserland en Duitsland geweest om mijn modelbouwhonger te stillen ( en die is groot zulle) ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wat is er feitelijk gebeurd met de beurs die vroeger om de 6 maand doorging in het Woluwe Shopping Center ?
Sinds deze verhuisde naar het centrum van Brussel ben ik er niet meer geweest. Van enkele standhouders hoorde ik dat het niet veel soeps meer was, en dat ze zelf ook niet meer present gaven. (Magic Models en Cavallo Scrimante om er twee te noemen ...) Dit was in de Woluwe-tijden voor mij telkens weer een hoogdag. ![]() Is er iemand die onlangs (mei dus) nog geweest is in Brussel ? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
De beurs in Brussel heeft in Mei NIET plaatsgevonden en die van November is geannulleerd.
Hoogstwaarschijnlijk is hiermee aan dit prachtige verhaal een einde gekomen. De laatste tijd gingen deze door in het Automobielmuseum van Brussel. Noteer reeds in jullie agenda: Mini-wheels beurs van Berchem : ZONDAG 26/03/2006. (hersteld....) Hierover later meer... Last edited by Guy; 03-10-2005 at 08:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik ga waarschijnlijk wel naar de beurs in Genk samen met men vader. Het is hoog tijd dat ik en men vader voor onze Marklin hobby kamer een paar nieuwe wagonnetjes en wat kleinere dingen bijkopen
![]()
|
||||
|
||||
Op 9 oktober 2006 is er ook een miniatuurautobeurs in zaal Manege te Tienen en dit van 0900 tot 1300.
Dit is de 6e B.M.V. - M.G.84 miniatuurautobeurs Meer info: Wils Chris 016/402306 of 0496/816750 bmv@chello.be Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
|
||||
|
||||
k'ben vandaag in de limburghallen gaan kijken naar euromodelbouw , k'vond het wel leuk ..
bij sommige shopkes kun je soms koopjes doen .. vb ; een Tamiya Nissan Skyline R33 voor 13euro ![]() ikzelf heb er materiaal meegebracht om zelf onderdelen te fabriceren (resin) en een bouwdoos van een Hasgewa VW T1 met laadbak . ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Greetz Vinnie. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Hey Vinnie , beter laat dan nooit,de datum staat al aangeduid in mijne agenda.Locatie is nog steeds dezelfde neem ik aan.
Grtzzzzzzz Nismo ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|