![]() |
|
|
||||
|
||||
gaan aanval op de Hakkinen fans zenne, maar dit is GEEN zicht
![]() ik denk dat nu toch wel is ff goe mag ![]() ![]() ![]() Van Villeneuve ben ik nu heel wat gewoon, maar Mika beats it all zo zene. airco [Edit by Finish] komt van sport24-forum, da we da hier nie pikken ![]()
|
||||
|
||||
heb de foto trouwens gevonden op het forum van sport24
airco
|
||||
|
||||
Das dus walgelijk.
Algoe dat we die kwijt zijn in de F1. |
|
||||
|
||||
Hij is net te laat om gecast te worden in een Stallone film
![]() |
|
||||
|
||||
Wacht toch nog efkes, met jullie commentaar altijd! De tatoeage staat er nog niet op! (ik hoorde dat het een spin kon zijn...)
|
|
||||
|
||||
Ik kan gewoon niet geloven dat het echt is. Met photoshop kunde veel zelle :-)
Wie moet ik hier eens kaalplukken als bewijs? |
|
||||
|
||||
Quote:
tuurlijk is da ni echt! der zijn gewoon geruchten da hakkinen van haarsnit veranderd zou zijn, om anoniem op straat te kunnen rondlopen de een zegt da em zijn haar zwart gedaan heeft+baardje de ander kaal ... blablabla en zo wordt er dan zo nen foto gemaakt, als voorbeeld, hoe het ZOU kunnen zijn moja da kan em ni zijn, wnat dan zou em ni anoniem meer zijn ook ![]() |
|
||||
|
||||
't is toch duidelijk dat er gefoefeld is met diene foto. Zo'n kleurverschil tussen het gezicht en de rechterkant (links op foto) en bovenkant van het hoofd. 't lijkt erop alsof ze Hakkinens gezicht op een of andere kaalkop geplakt hebben
|
|
||||
|
||||
Het gezicht voor
KOM OP TEGEN KANKER 2002 !
|
||||
|
||||
dat er getrukeerd is durf ik zo nog niet te vertellen. Maar de foto staat op http://hakkinen.net , daar heb ik hem gevonden. Ik ken de url van de officiele hakkinen-site niet zene, maar kan me best voorstellen dat de info die daar staat echt is.
airco
|
||||
|
||||
Quote:
'supposedly computer ' pech gehad ![]()
|
||||
|
||||
lol, nie goe genoeg gelezen maw.