![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 17 nov 2006 - Thema cafe Wheels in Zolder
Ja, lap zeg. Wat gaat de tijd weer snel. Zit ik al enkele dagen met de volgende modelbouwmeeting in mijn hoofd en dat ik een topic moet starten, zie ik plots dat het al over 4 dagen is...
![]() - Modelbouwevenementen 2007 - Vastleggen kalender 2007 - als Andy er even zou willen komen bijzitten ![]() - Modelbouw in de praktijk (demo): gelieve jullie verlanglijstje te posten! - Vitrinekasten (opnieuw, want er is een prijswijziging) - Clubkledij - Bespreken modellen - Varia Ik breng altijd wel wat gerief mee, maar als jullie een demo willen geven, graag ook jullie eigen materiaal meebrengen. ![]() Ah ja, waar, wanneer en om hoe laat? Thema café Wheels Vrijdag 17-nov-2006 dus Starten doen we om 20.00 Kunnen jullie, zoals gewoonlijk, jullie deelname hier bevestigen? De afwezigen zullen zoals altijd tot een bepaalde categorie gerekend worden! ![]() ![]() Last edited by Guido; 14-11-2006 at 23:42. |
|
||||
|
||||
Hierbij bevestigd !
Vergeet vooral de decals niet ... |
|
||||
|
||||
Decals? Welke decals?
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik kom ook en voor één keertje op tijd.
![]()
|
|||
|
|||
Kan er spijtig genoeg niet bij zijn, vrouwtje verjaart vrijdag
![]() Ik had in het begin van de week eens de woorden modelbouwmeeting en vrijdag laten vliegen en het was direct ![]() ![]() ![]() Dus om te vermijden dat we hier met heel onze winkel buiten vliegen, ga ik vrijdagavond thuis wat modelbouwen ![]() Quote:
![]() ![]() allé amuseert ulle
|
||||
|
||||
Ik zal (ik denk voor de eerste keer) moeten passen. Andere verplichtingen die avond.
Sorry. ![]()
|
||||
|
||||
Ik zal er WEL zijn ...
|
||||
|
||||
Straks moet ik u nog met uw
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zal er zeker zijn en breng de afgewerkte Ferrari 512M mee.
|
|
||||
|
||||
Ik zal er ook zijn.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik zal er ook bij zijn.
Tot vrijdag. WALTER BMW ...Kraftbayers! |
|
||||
|
||||
Zal er na "wijs beraad" ook weer bij zijn
|
|
||||
|
||||
Ietske minder goed nieuws misschien : de Honda CB750 Four zal nog NIET af zijn
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik breng mijne circuit scooby mee ... bijna af na 3 maanden. We kunnen misschien rond deze auto een kwis doen ... zoek de 5 fouten. Ben er helemaal niet tevreden over, maar voor een eerste model na 5 jaar waarop ik nieuwe lakken getest heb ... kan het erdoor! Zo ben ik zeker dat de Burns scooby OK zal zijn ...
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|