![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Beste Kart-vrienden,
het is weer zover... JS Technologies organiseert zijn 2de kartwedstrijd in samenwerking met JL Racing Events en het Limburgs Indoor Karting kampioenschap. Dit keer wordt het een 2uurs Nieuwjaarsrace op 27 januari 2007 te Eupener karting. Wie er Dave Soons opvolgt en de wisselbeker mee naar huis zal nemen zal afhangen van wie er als snelste uit de bittere strijd komt. ![]() ![]() ![]() ![]() Er zullen tal van prijzen te winnen zijn zoals. ![]() * Bekers voor de eerste 3 teams. * Een gratis initiatieles "Zelf Circuit Rijden" op circuit zolder * Een Circuitdoop op circuit zolder * Een aandenken voor elke deelnemer * Diverse andere prijzen. oa Rode lantaarn, eerste inschrijving etc... Inschrijven graag voor 15 januari 2007. Limiet van 30 teams. Inschijving door faxen of mailen van het inschrijvingsformulier en door overschrijving van 90 euro op bankrekening. Alle informatie vind je op het bijgevoegde inschrijvingsformulier. Kart-groeten en tot binnenkort, Jo Smets +32(0)486 24 05 14 josmets@gmail.com Last edited by Jo Smets; 17-11-2006 at 11:10. |
|
||||
|
||||
Hierbij ook nog de affiche voor mensen die graag reclame willen maken.
Kart-groeten, Jo Smets Last edited by Mark; 17-11-2006 at 20:55. |
|
||||
|
||||
Ik krijg geen affiche te zien, enkel een kruisje...
|
|
||||
|
||||
Moet inmiddels zichtbaar zijn
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ja, het is zo wat een retro-affiche, wel leuk.
Toffe formule, Jo. Ik kijk ook eens uit om hiervoor een team op te zetten, lijkt me een goeie uitdaging. Sympathieke groeten, Frederik
|
|||
|
|||
He Jo,
Is Cosmo racing automatisch ingeschreven door de wisselbeker? |
|
||||
|
||||
Jo, team 4ever Karting meldt zich aan. De namen van de piloten zal ik nog tijdig doorgeven en de overschrijving maak ik dit weekend rond.
En op welke piste zal er gereden worden? Die van 320m, 620m of 940m? Groeten, Frederik PS: Hoe is het om over die brug te rijden? Niet te glad of geen te grote schokken? ![]()
|
||||
|
||||
Ziet er een mooie baan uit.
Fre,misschien kunnen we samen rijden? Lijkt me wel wat. Grtz Mario |
|
||||
|
||||
Ja, prima, Mario! Ik schrijf zo snel mogelijk over.
Hopelijk zijn we het 1e ingeschreven team ![]() We spreken dan af in Zwijndrecht om door te rijden, het wordt een 1-ige rit naar daar dan ![]() Grtz
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan spreken we zo af. Doe me er tegen dan nog eens aan denken want ik durf snel vergeten he ![]() |
|
||||
|
||||
Natuurlijk, het is trouwens net de week na onze 2e Dark Race (19/01). We zullen ons niet mislopen
![]() Grtz, Fré
|
||||
|
||||
De brug is idd niet glad, wel een machtige afdaling en daarna een scherpe bocht.
Wat betreft de baan... als we meer dan 25 inschrijvingen hebben, is het op de lange baan. Als het er minder zijn, bestaat de kans, dat het niet de lange is. Dit afhankelijk van de andere actviteiten die namiddag. Maar het is nooit op de baan van 320 meter, dat is de kinder-baan ![]() De brug en de lange drift bochten zitten er dus altijd in ![]() ![]() Kart-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Voor de mensen die willen emailen vind je hierbij het WORD document dat kan ingevuld worden.
kart-groeten, Jo Smets |
|
||||
|
||||
Merci, Jo. 'k Heb het intussen al naar je doorgestuurd en betaling is ook reeds vandaag gebeurd.
Grtz, Frederik
|
|