![]() |
|
|
|||
|
|||
*** 24h Spa ***de fotos***
Here some pics from monday. Nice wetter, very hot and nice cars.
All pics: http://www.endurance-fans.de/index.p...2_itemId=27272 have fun. greetz Rene |
|
||||
|
||||
Dan maar eens een repost
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Een tweede poging. Ik hoop dat mn niet-professionele foto's (Panasonic DMC-FZ10) toch geapprecieerd worden tussen al die professionele foto's
![]() Een 356 uit de Porsche-parade ![]() De race: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Het vervolg:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Nog enkele:
![]() Ai! Sorry voor de mindere kwaliteit, maar alles gebeurde in een flits... ![]() ![]() Die Porsche is dan eigenhandig achteruit het zand uitgereden. Sterk! ![]() Nog enkele sfeerbeeldjes van 's nachts: ![]() ![]() ![]() ![]() De paddock, zelfs 's nachts verboden terrein ( ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Wat was er met de Saleen en de Aston 33 gebeurd?
|
|
||||
|
||||
De IMSA-Performance Porsche was weer de moeite 's nachts:
![]() Een andere Porsche passerend: ![]() ![]() En daar is de zon weer: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Et c'est fini: ![]() |
|
||||
|
||||
De Porsche Carrera Cup Italia was de moeite:
![]() Eventjes wat rally-rijden op Francorchamps: ![]() De FIA-GT4: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Onze Belgische trots: ![]() Deze vond ik wel grappig op zn scooterke: ![]() En als laatste nog enkele "actieve" supporters: ![]() |
|
||||
|
||||
En als laatste nog enkele "actieve" supporters:
![]() Dure slaapplaats 10 euro in voorverkoop voor een slaapstoel in open lucht ![]() ![]() Mooie foto's, ze mogen naast professionele getoond worden ![]() |
|
||||
|
||||
had je maar een 50€ ticket moeten kopen...
|
||||
|
||||
Da's veel zenne voor een student!
Ik dacht dat er vorig jaar na 0u00 niet meer gecontrolleerd werd. |
|
||||
|
||||
Met die van 50 euro was je ook niets hoor.
Want je kon niet eens op de pit. Volgend jaar 1 van 10 euro kopen. Zeker weten. |
|
||||
|
||||
Wij hadden dit jaar gratis tickets voor paddock enzo gekregen, moest dit niet zo zijn geweest en moest ik ervoor betaald hebben, ik zou er enorm veel spijt van gehad hebben.
Ik vond het zeer triestig (op) en rond het circuit dit jaar. Ten eerste weinig volk, ten tweede zeeer weinig kraampjes en ambiance zoals vroeger het geval was, ten derde de paddock was precies dood, stonden misschien 6 kraampjes waarvan de stand v ktm vanaf zaterdagavond gesloten was. Triestig, als ze zo het volk willen lokken, foute boel dan. Versta me niet verkeerd, ik ben een super autosportliefhebber, ga er al meer als 10 jaar naartoe maar heb het toch anders geweten hoor, dit blijft niet duren als ze zo verder doen. ![]()
|
|