![]() |
|
|
|||
|
|||
Donderdag 14 februari, vrije-trainings-dag
Februari komkommertijd ???
![]() Wie gisteren de tijd had en even langs het circuit van Zolder liep zal al vlug gemerkt hebben dat er gereden werd ŕ volonté. De voormiddag was wel gereserveerd voor allerlei formule wagens. Met vijf formule Renault, drie Fordjes en een paar König formulekes, was de bezetting iets minder. Maar de namiddag beloofde. Zo werd de komst van Bas Leinders met Jaak Gabriëls, F1 en Minardi in verband gebracht, of zou het gewoon een actes de présence worden. Eens 13 uur hadden ze er allemaal zin in zelfs de zon stond op de eerste rij. Dat Valentijn niet voor racewagens en piloten telt werd snel duidelijk, hier werd geracet. Links en rechts werd al eens in het zand gebeten, tot dat om 13.35 « Jochen Magyar » voor de tweede keer op nog geen 3 maanden en Clio van First in de prak rijdt. Vorige keer was het op post 10-11 met een pracht koprol, nu was post 13 aan de beurt “uit liefde voor de vangrails” misschien, maar deze bougeren niet, een Clio wel. Piloot ok, Clio plat. Ondertussen konden we genieten van wat nostalgie, zo waren er twee bloed mooie Martini en nog wat ander Porsche’s uit vervlogen tijden op de piste. Bas Leinders was ondertussen ook op de track, en hij draaide enkele oer snelle rondjes met een « Radical Enduro » of was het een Minardi F1 in pret-a-porter out fit. Tot 16.15 genieten dus, en dan corrigeert de piloot van het Duitse Kissling Motorsport Team zijn Astra verkeerd in de chicane (P8) met enkele buitelingen als gevolg, iets wat hem woensdag werd voorgedaan door een privé Volvo. Dom natuurlijk, maar goed dat ze allemaal hun ceintuurkes aan hadden. In de loop van de dag zagen we ook nog een maagdelijke witte Porsche 996 biturbo (Belcar 2002 ??) en de citroen gele Audi van Dubois (Procar 2002 ??). In totaal moeten er zo een dertigtal wagens geweest zijn, denk ik. Groetjes en tot donderdag. PS: Foto's volgen, juist nog even wachten op a little help from my "333" friend. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook gehoord dat CARLA BRACKX haar privé BMW-Z3 in de muur parkeerde. Dit in een poging om Steve Spillebeen klaar te stomen voor het seizoen 2002.
Weet niet zeker of dit ook op donderdag gebeurde. C U |
|
|||
|
|||
Re: Donderdag 14 februari, vrije-trainings-dag
Quote:
Mijn fotoalbum En hopelijk werkt dat ??? ![]() |
|
||||
|
||||
die audi is idd bevestigd voor de procar met hemroulle en verbergt.
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
blijft toch leuk om dit soort verhaaltjes te lezen......houden zo voor 2002!
ennuh, de foto's werken..........
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Martini nr. 43
Quote:
Site1: leert ons Suzuka Circuit, Japan, August 28,1994: Qualified: Third in GT2, 15th overall Finished: Second in GT2, fourth overall An extremely grueling 1000km race on the Suzuka Circuit in Japan saw Boris Said, who qualified the car in third place, Andreas Fuchs and Helmut Reis take the Callaway Corvette LM to second in the GT2 class (behind the sole survivor of three factory-entered Honda NSXs) and fourth overall. Site 2: leert ons nog iets meer 1000KM Monza 1997 Did not finish................nr.9 -Helmut Reis (Porsche 911 GT2) Site 3: samen met Belgen op het podium. Les 2 tours d'horloge Podium 1993: 1er scratch : Pierre Dieudonné / Willy Braillard / Pascal Witmeur sur Ford GT 40 2e scratch : Steve Hitchins / Philippe Harper / Alain Filhol sur AC Cobra 3e scratch : Jurgen Barth / Helmut Reis / Georges Sevin / Michael Irmgartz sur Porsche 911. Enz............... Over de wagen zelf ????????. |
|
||||
|
||||
heb over een dergelijke wagen een verhaal in mijn kop zitten met VS, Laguna Seca uit een ver verleden........eens kijken of mijn hersenpan over een paar dagen meer weet
![]() Hm, gastenboek werkt ook, heb de url doorgemaild naar de andere leden van team VDHB
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Volgens mijn 'archivist' en de archivalia, volgende uitleg Naar mijn mening is het de "evolutie" Porsche 935 waar indertijd Ickx-Mass een aantal wedstrijden mee gereden hebben op het einde van de jaren 70. Deze Porsche reed in het toenmalige GR5 kampioenschap (uithoudingswedstrijden) De 2de Porsche is wat ouder en is volgens mij van het begin der 70-er jaren en is een gewone 911. A.J. |
|
||||
|
||||
Ik dacht ook in die richting Rrubinio.
Misschien kan je als ze nog eens komen wat meer te weten komen. |
|
||||
|
||||
Re: Re: Martini nr. 43
Quote:
![]() Die tweede Porsche is duidelijk een namaak RSR, hieronder fotootje model echte RSR kijk en vergelijk.: ![]()
|
||||
|
||||
ik heb weer eens een discussie losgemaakt
![]()
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|