![]() |
|
|
||||
|
||||
VLN 2007, de aanloop.................
Een juweeltje:
![]() Quote:
Ook leuk om te zien dat de wagens voor het Deens toerisme kampioenschap in Zolder worder getest onder het motto van: „Wie jeder weiß ist Zolder eine materialmordende Strecke'' ![]() Kalender 2007 VLN: Die Termine 2007 im Überblick 24.03. - VLN Test- und Einstellfahrt 31.03. - 55. ADAC Westfalenfahrt 14.04. - 32. DMV 4-Stunden-Rennen 28.04. - 49. ADAC ACAS H&R-Cup 12.05. - 38. Adenauer ADAC Rundstrecken-Trophy 26.05. - 47. ADAC Reinoldus Langstreckenrennen 18.08. - 30. RCM DMV Grenzlandrennen 15.09. - 6h ADAC Ruhr-Pokal-Rennen 29.09. - 39. ADAC Barbarossapreis 13.10. - 31. DMV 250-Meilen-Rennen 27.10. - 32. DMV Münsterlandpokal
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 29-11-2006 at 22:50. |
|
|||
|
|||
The BMW hatchback met grote taartschep....Ik ben er niet kapot van.
Maar inderdaad wel opmerkelijk dat ze voor GTS2 gekozen hebben, echter ik kan me niet voorstellen dat ACO deze klasse in haar armen sluit. Over VLN/24u Nordschleife kan ik niet oordelen. |
|
||||
|
||||
Land Motorsport dacht eerst nog aan een 997 RSR voor volgend jaar in VLN maar dat mooi plan is in duigen gevallen nu bekendgemaakt is dat hun hoofdsponser AEZ ermee ophoud. Das spijtig zeer spijtig na zo'n mooi seizoen met de 996 RSR. Word zelf als gesproken dat Marc Basseng & Patrick Simon zelfs al zouden kijken achter een nieuw zitje bij ander team...
Bron: the-paddock.net |
|
||||
|
||||
Some fotos and videos VLN
Hallo,
some fotos and videos from Nürburgring and Spa on my homepage. More videos coming soon. Best greetings to Belgium, Bernd http://www.Spaifel.de |
|
||||
|
||||
Kijk ns wat een beestje:
![]() ![]() BRON: endurance-info.com
|
||||
|
||||
Dat is de opvolger van Turbinchen
![]() Overigens voor de mensen die a.s. zaterdag richting Nordschleife wilden gaan.........bljf maar thuis: Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Ik vind normaal de Cayman niet echt mooi maar de Alzen Cayman ziet er goed uit.
In b.v. FIA GT of LMS is het merk banden een belangrije factor in het behalen van wel of geen succes. Hoe is dit in de VLN? Hankook lijkt me namelijk, vergeleken met Michelin of Pirelli, geen A-merk. (Of steekt men gewoon Michelins met een Hankook sticker ![]() |
|
||||
|
||||
Als Alzen met een nieuwe wagen komt is het altijd spektakel, en zo ook nu weer
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Pfffff, volgens mij is het ook voor de World Series testen (dinsdag en woensdag) hopeloos omzeep... ![]() Als je de webcam vd Nordsleiffe bekijkt (http://www.nurburgring.org.uk/webcams.html), dan is het volgens mij onmogelijk dat men dinsdag op enkele kmters van dit shot gaat racen... |
|
||||
|
||||
Quote:
Weet er hier iemand wat er met de oude 997 is gebeurd? |
|
||||
|
||||
Prachtig gespierde racewagen die Alzen Porsche
![]() |
|
||||
|
||||
vandaag is de eerste koers
de schall astra v8 op pole, 2de werd de marmerow porsche met een achterstand van 0,098 s.. en dat op zo een lang circuit !! de race uitslag zal strax wel bekend zijn.. te hopen kan de astra eens winnen !! |
|
||||
|
||||
Video from the first Race
Hello,
here my Video from the first VLN-Run: http://youtube.com/watch?v=F0xpuQYoug8 Greetings from Germany, Bernd |
|
||||
|
||||
bij schall hebben ze ondertussen een 2003 astra dtm ipv een 2002 war ze vroeger altijd mee reden
te hopen doen ze dit jaar de 24h ook mee met hun astra... jammer genoeg race 1 niet gewonnen de zege ging naar de marmerow porsche voor de shall astra voor 2 bmw z4's op de 3de plaats die van hurtgen,stuck en stuck en op de 4de plaats die vn bmw team germany (priaulx, muller) gaat ze dit jaar met de z4 de 24h rijden, dat ze er nu al wat vln races mee rijden ?? |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|