![]() |
|
|
||||
|
||||
Nieuwe GT1? De Mercedes SLR 722 GTR
Volledig artikel en foto's op http://www.supercars.net/cars/3922.html
Enkele quote's uit het artikel: Quote:
Quote:
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Laat dat beestje maar komen!
Mvg... |
|
||||
|
||||
Gelukkig is Stirling Moss destijds in de Mille Miglia om 7.22 uur vertrokken, en niet om 9.11 uur bv, want een Mercedes 911 zou wel raar geklonken hebben
![]() |
|
||||
|
||||
Im in love
![]() Als grote mclaren mercedes fan hoop ik echt dat een team het probeert. |
|
||||
|
||||
Schitterend ding, ben geen fan van de straat SLR maar deze heeft zeker mijn hart gestolen.
|
|
||||
|
||||
Nu maar hopen dat die nieuwe Gt1 regels niet komen... Dit zijn toch GT1 wagens
![]() |
|
||||
|
||||
Hij is al op de nurnburgring gesignaleerd
![]() ![]() bron: http://www.auto-motor-und-sport.de/n...7671_13987.hbs |
|
||||
|
||||
![]() Nürburgring. Nurnberg ligt daar een paar honderd kilometer vanaf hoor. Deze fout komt zeer vaak voor : mensen kennen het verschil niet tussen Nürburg (in de Eifel) en Nurnberg (ergens tegen het voormalige ijzeren gordijn). Omdat De Paddock ook een opvoedende functie heeft probeer ik telkens ik de verwarring zie, opheldering te scheppen ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Was dit een project in het geval de gesprekken tussen MB/Audi/ITR een jaartje terug spaak waren gelopen i.v.m. de DTM? Zolang er DTM is hoef je denk ik niet te rekenen op een inzet van fabrieks MB-produkten. De kans dat we deze wagen ooit in een competitie lijkt me dan ook zeer klein. Er zijn zo 21 verzamelaars gevonden die een contractje tekenen dat ze nooit competitie zullen rijden met deze wagen. Dit is net zoiets raars als destijds die verkapte GS Motorsport DTM BMW ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Ik hoop echt dat deze bolide naar het FIA GT komt, ziet er toch helemaal bruut uit zeg! De rondetijden waren initieel niet echt om naar huis te schrijven echter...
![]() |
|
||||
|
||||
Mercedes SLR 722 GTR
De meningen rond deze auto zijn nog al verdeeld (ook op andere fora):
A: Het is een 'expensive track car', ala Ferrari FXX B: Het is een raceauto gemaakt voor een SLR 722 cup C: het is een GT1 Persoonlijk hoop ik op het laatste, hoewel de kansen hierop klein zijn (als het een GT1 was, dan zou Mercedes hieromtrent allang een persconferentie gegeven hebben). Een 'SLR-cup' zou nochthans ook niet mis zijn, als voorbode voor een toekomstige GT1 tegen 2010??? |
|
|||
|
|||
D: Lelijk ding, ala Ferrari FFX
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Nürnberg is ook de Duitse hoofdstad van het speelgoed. Ook bij autosportfans zou deze stad in Beieren (en niet tegen het Ijzeren Gordijn) een belletje moeten doen rinkelen, als zijnde de thuishaven van de Norisring. Nürburg daarentegen is een dorpje in de Hoge Eifel (op goed een uur rijden van Spa) met een mooie burcht, 922 inwoners en een legendarisch circuit. Joost |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|