![]() |
|
|
||||
|
||||
AMG C-class DTM D2 - Klaus Ludwig - Tamiya - 1/24
|
|
||||
|
||||
Dat zijn een heleboel decals ...
Niet te veel last mee gehad?
|
||||
|
||||
Het zijn er inderdaad veel.Met daco (oranje)medium heb ik geen enkel probleem ondervonden.Ondertussen heb ik de matzwarte omlijstingen gespoten, met beter resultaat dan te schilderen.foto volgt morgen.
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vandaag nog een beetje verdergedaan, de grille en de achterste raamrubber werden afgewerkt .
De koplampglazen zijn nog niet definitief . De boddy kan nu voor een tijdje de doos terug in ,zodat ik kan beginnen met het chassis. ![]() ![]() ![]() Last edited by coco; 29-03-2008 at 00:29. |
|
||||
|
||||
Waw, mooi werk hoor. Zeker die vele decals. Het lijkt me toch geen makkelijke wagen om te bouwen. Maar so far, so good I see...
Succes verder !!
|
||||
|
||||
er zitten in mijn decals die ik pas na het vernissen gezien heb. bvb aan de achterdeur links ontbreekt een stuk.aan de grille vooraan komen die d2's ook niet ver genoeg.
![]() |
|
||||
|
||||
Heb je er geen meer in reserve? anders uitkippen en erover plakken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ik ben eigenlijk benieuwd hoe je het interieur gaat aanpakken...de mijne staat nog niet zover, ben nog bezig met de lak te spuiten (het is de versie van Sonax-Tabac).
Wat je decals betreft, als je het niet weet valt het niet op. Hopelijk zijn de mijne iets gemakkelijker. Wat ik wel heb gezien is dat je de gietnaden op de achterste bumper heb laten staan, en dat valt wel op... Succes verder met de bouw... J. |
|
||||
|
||||
Quote:
Om dat nu nog te verbeteren is het al veel te laat . Wat het interieur betreft heb ik enkel nog maar zilver gespoten,voor de rest weet ik het ook nog niet. grtn Coco, ![]() |
|
||||
|
||||
De werken zijn reeds gestart aan het interieur.Die buis waar alle bedrading inkomt ,werd eerst zilver gespoten en dan met een mix van clear oranje en rood geschilderd.Daarna werd de overtollige verf verwijderd. In het echt is dat ook een soort doorzichtig oranje met daarrond .
![]() daarna werd de hoeden plank in carbon decal gezet. ![]() |
|
||||
|
||||
"Die buis waar alle bedrading inkomt ,werd eerst zilver gespoten en dan met een mix van clear oranje en rood geschilderd.Daarna werd de overtollige verf verwijderd. In het echt is dat ook een soort doorzichtig oranje met daarrond ."
Heb je dan foto's gevonden van interieurs? J. |
|
||||
|
||||
neen,enkel gebaseerd op die ene.
blijkbaar weer een deel tekst vergeten, |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|