![]() |
|
|
||||
|
||||
Ferrari 308 Gr.4 - racing 43 - 1/43
Tijd om mijn nieuwste projectje voor te stellen: de Ferrari 308 gr.4 van racing 43.
Origineel: ![]() De inhoud van de kit: ![]() De body heeft echter enkele problemen: aan de linkervoorkant is de body ingedeukt, er zit ook een putje in de voorkant: ![]() Ik heb soldeertin aangebracht op de te repareren delen, voordeel van soldeertin is dat het niet krimpt zoals putty en het is veel sterker. Wat een groot voordeel is op hoeken van de body zoals hier: ![]() Nadien alles in de primer gespoten en het ziet er al wat beter uit: ![]() Ook aan de achterkant had de body wat aandacht nodig, het gebied achter de achterwielen hoort plat te zijn: ![]() Ook hier soldeertin aangebracht: ![]() Ook hier in de primer. Ik heb ook de binnenkant van de body proper gemaakt want de body paste niet op het chassis: ![]()
|
||||
|
||||
Vervolgens de body van een kleurtje voorzien:
![]() ![]() En tenslotte de decals aangebracht en vernist: ![]() ![]() Volgende stap is de body polijsten en aan het interieur beginnen.
|
||||
|
||||
Eindelijk nog eens een update
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb op de foto's gezien dat een van de koplampen niet goed zit, dat is intussen verholpen ![]()
|
||||
|
||||
una bella machina, alleen jammer dat we het geluid er niet bij hebben :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
Knap modelleke! Nog van dat, please maestro. ![]()
|
||||
|
||||
dit is 1/43 op zijn best !
De livery is zeer knap! Proficiat! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|