![]() |
|
|
||||
|
||||
F1 2009 GP China
Ferrari blijft blunderen:
Quote:
|
||||
|
||||
Leuk dat er eens een andere wagen op pole staat, maar het gewicht van de wagens verraadt dat Brawn voorlopig nog altijd de beste auto heeft...
![]() |
|
||||
|
||||
Blijkbaar is er in de F1 dit jaar (voorlopig) 1 constante: Ferrari en McLaren komen er niet aan te pas...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Te hopen wint Vettel morgen nog eens ![]() |
|
||||
|
||||
Was Red Bull niet één van de teams die protesteerden tegen de doos van Brawn enz.? Ze staan verdikke op pole en op de 3de plaats. Waar hebben die zich eigenlijk lopen om druk maken zeg... Daar versta ik niks van.
Lichter dan de Brawns? So what, ze kunnen het toch? Waar jankten die dan over... ![]() Last edited by Guido; 18-04-2009 at 22:03. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bij redbull vonden ze de dubbeldek diffuser vooral illigaal, omdat ze zelf met ongeveer het zelfde design naar de fia waren gegaan om te vragen of het legaal was, en ze het design toen als illegaal beschouwden. Ik denk dat Redbull nog wel een kans maakt op de wereld titel, al had Vettel natuurlijk die 8 of 6 punten van de eerste race kunnen gebruiken. Met hun wagen waar ze nu mee rijden kunnen ze al zeer goed mee, wat gaat dat zijn als ze ook een dubbeldek diffuser hebben. Vettel for champion ![]() |
|
||||
|
||||
Mss gaan ze nog wel iedereen op hun doos geven, zoals ze zeggen
![]()
|
||||
|
||||
Oei oei, het regent.
Maar hopen dat ze bij ferrari niet hun wagens op slicks zetten. |
|
|||
|
|||
Fantastische moves van Buemi.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Men heeft nog een tijd kunnen profiteren van de nalatenschap van Schumacher, Brawn en Todt maar daar komt een keer een einde aan. Volgens mij is dat tijdperk aangebroken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik ben eens benieuwd wat ze er dit jaar nog van gaan maken bij ferrari. Er is echter wel 1 ding duidelijk, het ontbreken van Todt, Brawn en Schumacher begint zijn effect te hebben op ferrari. Over de race : Vettel wins ![]() Echt de verdiende winnaar, was stukken sneller dan de rest. En hij maakte er toch nog een race van, hij had Button gemakkelijk nog wat voor zich kunnen laten rijden, maar haalde hem toch in ![]() Een duitser wat supersnel is in de regen, het doet me aan iemand denken ![]() Ik denk dat veel ex Schumacher fans niet veel moeite gaan hebben om voor de nieuwe Schumi te supporteren. Ik ben in iedergeval nu voledig bekeerd. |
|
||||
|
||||
Ik vond het (weer) spijtig voor Sutil, dijk van een wedstrijd rijden in de regen, en dan weer op zo'n lullige manier eruit gaan. net zoals monaco vorig jaar duurt de GP weer enkele ronden te veel
|
||||
|
||||
Ik denk meer precies dat het probleem is dat er weer allemaal italianen aan het hoofd staan en dat het team weer op de chaotische Italiaanse manier van voor 1996 geleid wordt.
|
||||
|
||||
2de zegge voor Vettel in zijn carriere en de eerste overwinning voor RedBull en meteen plaats 1 en 2. Adrian Newey zal ook weer in zijn vuistje lachen.
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|