![]() |
|
|
||||
|
||||
Modelbouwmeeting - 16 oktober 2009 - De Kluis, Bolderberg
Er is al iemand die zich afvraagt of de meeting van oktober wel doorgaat.
Dus bij deze; Aanstaande vrijdag, 16 oktober is er onze maandelijkse afspraak in de Kluis. Dus mannen, kom maar af, zodat we er een gezellige avond van kunnen maken. We kunnen het misschien hebben over oa: -Reisverslag van Reid -nakende trip naar Nieuwegein -Kledij -Kalender 2010 Als er nog iemand suggesties heeft, laat het maar weten. Alles zal wel in de loop van volgende week duidelijk worden. Ik zal er zijn. Ach ja, Loeten zou ook komen. ![]() Quote:
![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Guido; 10-01-2010 at 23:19. |
|
||||
|
||||
Allez se, als de Loeten komt dan kom ik natuurlijk ook.
![]() ![]() Tot vrijdag P.s. @ topicstarter : Half 8?
|
||||
|
||||
En jij denkt dat we dat op één meeting kunnen bespreken??
![]()
|
||||
|
||||
Staat hier al op de planning. Ik kom zeker af !! Heb geen kids die avond dus kan komen en heb geen uur om 's avonds thuis te zijn... ga wel nog geen modellen of zo meehebben, geen bouwgoesting voorlopig...
Mss kan ik ook meteen die voorbumper van de Mégane meenemen??
|
||||
|
||||
We kunnen toch beginnen met deel 1; "Het vertrek"
![]() Afgesproken. ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 11-10-2009 at 23:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
@Guido, Waar en hoe laat? Last edited by Big attack; 12-10-2009 at 12:07. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Ik kan vrijdag niet komen.
Ik heb geen nieuw lief,nog steeds gezocht,maar ga naar een optreden van ACTION in DC (covergroep van AC/DC) Keep on rocking ![]() |
|
||||
|
||||
Ik ga voor de 2de keer op rij verstek moeten laten gaan. Ik dacht dat ik kon komen vrijdag, maar ik werd er vanavond aan herinnerd dat ik op het verjaardagsfeestje van m'n nichtje verwacht wordt. Ik ga toch eens een agenda moeten beginnen bijhouden...
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook langs vrijdagavond
![]() |
|
||||
|
||||
Ik kom ook nog eens langs
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand een deftige wegbeschrijving vanuit het westen hierzo?? En geen gps gedoe wat ik doe het nog steeds zonder...
Mercikesss
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
|