![]() |
|
|
|||
|
|||
Donderdag 28 maart, vrije-trainings-dag
VOORWOORD
Tussen zondag 24 en vandaag 28 maart heb ik van meerdere autosportfanaten en mail of telefoontjes ontvangen, herhaaldelijk zat er zelfs een piloot of teamchef bij. Het doel van hun oproep was telkens om mij aan te zetten om zeker toch maar door te gaan met (ik citeer) “het enige op het internet te vinden degelijk onpartijdig training verslag”. Indien het bij enkele oproepjes zou gebleven zijn dan ……., maar meer dan tweehonderd schouderklopjes en aanmoedigingen kan men gewoon niet naast zich neerleggen, vooral als deze komen van races freaks en mensen die met beide voeten in het race gebeuren staan. Mannekens bedankt, en speciaal voor u. Donderdag 28 maart, vrije-trainings-dag Droog en zonnig, een echt lente weertje. En waren behoorlijk wat kandidaten komen opdagen vandaag maar de massa van verleden week onbrak. Geen nood echter, beter een beetje kwaliteit dan de hoop kwantiteit. De Viper van GLPK en de twee Marcossen LM600 stonden al borg voor een paar honderd decibels. De ex Marcos van Cor Euser rijdt tegenwoordig onder de vlag van het ´Marcos World Championship Racing Team` en hele mond vol, maar het stond dan ook op een heel fraai geschilderde truck. En handvol Yarissen proberen zo weinig mogelijk de andere te hinderen, door het enorm snelheid verschil gebeurd dit niet altijd even efficiënt. Kris Wouters, de tweede helft van de Clouseau brothers zal in navolging van Koen dit seizoen ook deelnemen aan de Yaris Cup. De eerste meters met Toyota’s kleinste waren veel belovend, ronde lang slipstreamen met de BMW E46 van Christian Van de Velde !!. De drie Ferrari’s Maranello 550 waren dan weer een streling voor het oog, de snelste werd bestuurd door Louis Machiels. Statistici zet u schrap, hier gaan we. Porsche’s van Daelemans-Meuwissen-Raes (Belcar), Lambrecht-Schrauwen-Hemroulle (Belcar), Zinnow, Jan Jacobs en heel even de AD Porsche van Wouters-Wouters.. BMW’s van Alexandra-Christian Van de Velde, Lanssens-De Keersmaeker (Belcar), Herbots-De Cooman (Touring Cup) en twee compacts. Clio’s van Vroman, Jacobs, Heeren en het volledige ERG team. Yaris Cup, Van Bellingen, Wouters, Fumal, Kelly Jamers en Philippe Leybaert van autosport be. De mooiste wagen vandaag was ongetwijfeld de gele McLaren – Chevy V8. Pechvogel (1) van vandaag is de eigenaar van de straatversie Porsche die net voorbij de Villeneuve chicane hard in de muur ging en een van de wielen onder het speeltuig uitreed. Pechvogel (2) was Rudi Penders met de nagelnieuwe Porsche 996 GT-RS. Na vier ronden bij het remmen blokkeert juist voor de tribune plots het rechter achterwiel, links de muur in en dan door tollend tot in de eerste linkse. Normaal zou het RTM team morgen naar Spanje vertrekken voor een weektraining, maar……………………………. Tot volgende week. too see the full photo story "CLICK HERE" |
|
||||
|
||||
Toch even opmerken beste Ronald dat uw Ferrari "550 Maranello's" in werkelijkheid "360 Modena's" zijn...
Just is just eh! |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik had Modena (360) op mijn spiekbriefje staan, maar voor de toren stond een gele Ferrari met nummerplaten uit Argentinië en de eigenaar sprak Nederlands. En daar heb ik "Ferrari (Robby)" bij gezet. Robby een kennis van mij heeft namelijk een 550 Maranello,en waarschijnlijk heb ik op het verkeerde spiekbriefje gekeken. Ik ga ook al een tijdje niet meer naar school, en dat van die spiekdingens verleer je snel !. Toch bedankt. |
|
||||
|
||||
woehoe ...
weer zulke leuke verslagjes ... Nice work rRubinio. airco
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd kijk ik elke week uit naar die plezante verslagjes en bijhorende foto's ... (en da voor ne Rally- en Rallycross-fan!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Z'n reportages zijn gewoon "to the point".Kan er iemand mij vertellen welke piloten er met de Marcos reden?
|
|
||||
|
||||
bertje longin moet de directo reclaam nog van zenne overal halen
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Valt mij op, alhoewel stilstaand getrokken, diene "clouseaumobiel" zit er mij wel bloedsnel uit...
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Vooral blijven schrijven die verhalen, mailtje zegt wel genoeg denk ik
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Re: Donderdag 28 maart, vrije-trainings-dag
Quote:
Maar dat ge geen chassisnummers hebt genoteerd. Daar gaan we nog eens een hartig woordje over praten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: Donderdag 28 maart, vrije-trainings-dag
Quote:
|
||||
|
||||
Ik doe dat dus echt he.
|