![]() |
|
|
|||
|
|||
Heller 1/24 Porsche 934 RSR Turbo
Hallo,
Afgelopen vrijdag 18-12 naar de laatste meeting van werkjaar 2009 geweest. Het was een SUPER toffe bijeenkomst van allemaal "gelijkgezinden". De afwezigen hadden ongelijk. De meeting was zoals steeds goed voorbereid maar deze keer X'tra. (Waarvoor mijn dank aan allen die hieraan hebben meegewerkt) Om alles hier uit de doeken te doen zou me te ver leiden,om een lang verhaal kort te maken... Toen ik huiswaarts keerde was er een Heller-kit die mee mijn richting opging. Namelijk deze; ![]() Op de een of andere manier was de kit in men bezit gekomen op "Tombola-tiaanse" wijze welteverstaan. Dat tombola-gedoe is eigenlijk niet meer dan elkaar "Jennen". (Merci éh Selien ![]() Goed terug naar de kit, Heller....en zijn bekende "KWAL"-iteit (maar dat is een persoonlijke mening) ![]() Moet er nog zand zijn...... Wanneer je -als weldenkende modelbouwer- deze kit zou aanschaffen met zuurverdiende centjes dan...... zie je dit model wel érg graag of ben je nog onder de invloed van de "Kerst-space-cake"... ![]() Mij is de kit in men strot geduwd. (Fuc*~°-king Tombola ![]() Dan kunnen er twee dingen gebeuren... of bouwen (en er iets van proberen te maken) of niet bouwen ( en volgend jaar terug in de tombola steken) Welke is mijn keuze......Bouwen natuurlijk !!! De Uitdaging; Een Heller op één week (max. 10 dagen wegens de feestdagen en gaan werken) bouwen/schilderen (normaal zit ik daar 6 mnd aan bezig) Dus...... Gisteren begonnen, Pics, ![]() ![]() ![]() Voila, De kas is al gespoten,de decals staan erop en de vernis hangt der tegen. Het gaat vooruit ![]() Tot de volgende! Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Leuk!
Alleen zou ik er nog een wet-coat vernis tegenaan hangen. Hier en daar ziet het oppervlak er nog erg ruw uit.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het leven is aan de durvers, zeggen ze soms, maar allé, gij zijt niet de enigste die een Hellertje mee naar huis "kreeg". Over jennen gesproken, ware het niet beter om de roosters in de voorspoiler te vervangen door wat realistischer materiaal. En zoals Dominique al aangaf, een extra laagske vernis kan wonderen doen. ![]()
|
||||
|
||||
Ik vind het nog steeds jammer dat ik deze kit niet gewonnen heb, prachtig model.
![]() Ik ben beniewd wat je ervan gaat maken. Veel plezier ermee. ![]()
|
||||
|
||||
De "Jennen"-kit!
![]() Quote:
Wat de kit op zich betreft: respect! ![]() Keep up the good work! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|