![]() |
|
|
||||
|
||||
hier is die foto van Verstappen dan
![]() Last edited by Sennake; 04-06-2001 at 11:49. |
|
||||
|
||||
Zo kennen we hem weer!
|
||||
|
||||
Een pronkstukje van Verstappen !
Daar ken je de échte professionals aan ![]()
|
||||
|
||||
Zo kennen we hem terug sé
|
||||
|
||||
Jong geleerd enz......
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb hem zo nog weten rijden op Zolder en ik dacht verdorie nog wel (toen) dat het een Belg was lol!
|
|
||||
|
||||
reed em zo goed ofwa?
|
||||
|
||||
Amaaai.
Wat nen blunder Sennake. Das dus 2 banken terug achteruit en een pak slaag op Uw blote billen van de juffrouw he. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Maar beloofd is wel beloofd eh Werner?
LOL Nee, het was die Jean-Paul Klinkers (Werner kent die wel) die zooooooooooo ongelooflijk enthousiast deed over Verstappen dat iedereen dacht dat het wel een belg moest zijn. Misschien dacht hij het zelf wel... Tot het Wilhelmus klonk op het podium... Bittere ontgoocheling... Maar het moet wel gezegd dat Jos 1) in belgië woont (of er toch een huis bezit) 2) met een Belgische (Sophie Kumpen) getrouwd is... |
|
||||
|
||||
![]()
Goh, dat die jp klinkers zo'n fout maakt! Zal hem erop aanspreken als ik hem weer zie.........kijk dit soort verhalen vertelt ie zelf nooit.................
Wel een schoon liedje he, het wilhelmus. Hier alvast het eerste coupletje: Wilhelmus van Nassouwe Ben ick van Duytschen bloet, Den Vaderlandt ghetrouwe Blijf ick tot inden doot: Een Prince van Oraengien Ben ick vrij onverveert, Den Coninck van Hispaengien Heb ick altijd gheeert. en we hebben nog 14 coupletten............. greetz Mark |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|