![]() |
|
|
||||
|
||||
Limac 30 mei 2010
LIMAC RUILBEURS VOOR MINIATUURAUTO'S
Datum: 30 mei 2010 Locatie: Maasmechelen (BE) Omschrijving: Ruilbeurs voor miniatuurauto's en Automobilia Van 9 tot 13 uur Heilig Hart College Rijksweg 357 3630 Maasmechelen info : Luc Martens 0495/22.69.42 Contact: Luc Martens Tel. 0495/22.69.42 Fax 089/24.39.67 luc.gtturbo@telenet.be
|
||||
|
||||
ben ik al een paar keer gaan kijken en valt goed mee
|
|||
|
|||
Ik ga er dan ook zijn denk ik, heb toch niets beters te doen en Luc is een goede vriend van mij
|
|
||||
|
||||
oh gij kent luc persoonlijk ?
ik ging vroeger veel om met zijn zoon ![]() alleen wat jammer dat zijn peugeot miniaturen wat aan de dure kant zijn ![]()
|
||||
|
||||
Ik kom ook eens langs, is toch niet zo ver uit de buurt.
@ Erik : Vergeet niet langs te komen, de koffie staat klaar.
|
|||
|
|||
@306; ja hoor, Luc en ik delen verschillende hobby's. Ik heb nog niet zo heel lang geleden even met zijn Turbo meegereden. Ik heb zelf een GTTurbo, dus wij komen elkaar regelmatig elkaar tegen, nu helemaal nu ik in Beek woon en hij in Bree.
@doc; natuurlijk wippen we even langs |
|
||||
|
||||
ik woonde vroeger ook in beek
in de veeweidestraat daar waar helings zit
|
|||
|
|||
Dat is bij het kanaal in de buurt?
Ik verhuis in het einde van mei weer terug naar Friesland, ik kan niet wachten om Bree achter mij te laten, ik vind het zulk onsympathieke en onbeschofte mensen op het gemeentehuis. |
|
||||
|
||||
ja idd bij het kanaal
zo is dat nu eenmaal in bree iedereen heeft een dikke nek ![]()
|
|||
|
|||
Niet iedereen, maar wel veel. Zo heb ik geen idee hoe mijn linkerburen eruit zien, heb ik amper 5 zinnen gesproken met mijn rechterburen en de overburen heb ik ook nog nooit gezien.
Luc herkent mijn situatie ook best goed, hij heeft ook veel problemen met de gemeente ![]() |
|
|||
|
|||
Oproepje;
Is er iemand met een printer die morgen naar de Limac-beurs gaat en 1 a4-tje voor mij uit zou willen printen en meenemen? Erg dringend! Ik heb het maandag nodig voor de verhuis en mijn printer print niet meer. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Thanks, ik heb 'm inmiddels een pb gestuurd, mocht er in de tussentijd nog iemand zijn die eventueel kan printen dan hoor ik dat nog graag.
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() edit: er van uitgaande dat het adres in Nederland is....
www.rallyfotos.nl "Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon." Last edited by TvD; 29-05-2010 at 19:12. |
|
|||
|
|||
ik ben bang dat het niet gaat lukken, ik heb het in de ochtend nodig. Toch bedankt voor het meedenken.
En neen, het is in België ![]() Last edited by The creative explorer; 29-05-2010 at 19:13. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|