![]() |
|
|
||||
|
||||
De Apollo rijdt!
Artikel + foto's op turbomagazine.be
Heeft met z'n luchthapper boven het dak wat weg van een JGTC. Ziet er in ieder geval snel uit en what looks fast,... |
|
|||
|
|||
Ik heb hem zondag zien rijden op het circuit van dijon (test dag BTCS).
Ziet er heel goed uit en geluid is subliem... Hij kwam wel regelmatig binnen achter de interventiewagen, en de tijden waren ook nog niet zo denderend (1:26, terwijl de jaguar silhouettes 1:22 draaiden). Ik heb er ook enkele foto's van, maar kan ze spijtig genoeg niet posten... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Mero, dat is (was?) toch een sponsor van KS Motorsport. Zou het dan toch gaan gebeuren?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Is toch hetzelfde bedrijf, kijk maar bij sponsors op www.ksmotorsport.be Heeft alletwee te maken met vloeren
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
btw: check pm |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Deze Mero was inderdaad een sponsor van KS motorsport, wel via het belgische filiaal.
Het Duits moederbedrijf heeft echter beslist om te investeren in deze Apollo. KS heeft zeker niks te maken met de apollo. Het 'Apollo' team zijn ex-Audi medewerkers die volledig van nul deze auto aan het opbouwen zijn. |
|
||||
|
||||
In het FFSA GT kampioenschap staat er een Apollo ingeschreven bij de eerste race in Nogaro.
|
|
||||
|
||||
Mero in Belgie is Dirk Douwen en die sponsort idd. Steve Van Bellingen . Dirk is hier trouwens op't forum al verschenen onder DiDo . Zelf rijdt hij regelmatig bij ErAn met z'n 155 2.5 V6 ex. Belcar/ZTC .
|
|
||||
|
||||
Heeft er al iemand iets opgevangen van de prijs van dit monstertje?
|
|
|||
|
|||
Apollo , heeft inderdaad iets met MERO !!!!!!
Indien u graag eentje wil bestellen kan u bij ons ( MERO Benelux N.V. ) terecht. Het prijskaartje begint bij 150.000 € ( excl. BTW e.d. ) 3 motorversies V8 basis 360 pk , V8 kompressor 460 pk en V8 Biturbo 650 pk ( 0 - 100 in 3 sec. ) , allen audi motoren. Design van de hand van Marco Vanetta , gewicht ca. 980 kg , koppel 810 Nm , snelheid > 360 km/uur Chroom Molybdeen chassis , 2-zitter , straat & race versie beschikbaar. Apollo is een projekt van o.a. MTM , Nitec , TU München , Müller Investments, TSK-Tröster en nog enkele anderen. Deze laatste , TSK , heeft MERO overgenomen, vandaar de link ! En ja, wij MERO Benelux N.V. waren jarenlang sponsor van Steve Vanbellingen , nog voor hij bij KS actief was , echter, gezien onze nieuwe bedrijfspolitiek kunnen wij geen andere merken dan Apollo sponseren , temeer daar onze klanten van TSK zoals audi , vw , opel , bmw , mercedes , ferrari, alfa e.a. allen afnemers zijn van onze kunststofelementen ( zoals dashboards , deurbekledingen , middenconsoles e.d. ) Mijn privé race-alfa draagt natuurlijk wel nog MERO Benelux logo ! ( zoals in de echte wereld is namelijk niet iedereen gelijk voor de wet ! ) Dirk Douwen , MERO Benelux N.V. |
|
||||
|
||||
Zit ik er ver vanaf als ik schat dat een race-versie met een 650pk motor iets van een 300.000 euro kost?
|
|
|||
|
|||
Hangt ervan af, wat is veel ? een race versie is min. 1 x tot max. 3 x duurder dan een straatversie ! en ... de straatversie met lichtste motor begint bij de 150.000 euro , dus ...... keep on dreaming ! ( hoedanook : 300.000 € voor onze rode race bolide is te weinig - een standaard Enzo kost trouwens 650.000 € met mindere prestaties, en ik als ferrari liefhebber heb het moeilijk met deze feiten ! )
Bestellingen voor Apollo worden pas opgenomen na volstorting van min. 30 % en een bankwaarborg voor de rest ! Groeten |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|