![]() |
|
|
||||
|
||||
Sezoensrally 2012
Wat een feest had moeten worden op de Maaskiezel is helaas een tragedie geworden. Op de tweede chronorit is de wagen van Roel Vrolix en Stef Winters van de baan gesukkeld en heeft daarbij aan hoge snelheid een boom geraakt. Piloot en Co-piloot werden bevrijd maar beiden overleden helaas tijdens de overbrenging naar het ziekenhuis.
![]() De rally werd gestaakt. Mijn medeleven aan de familie, vrienden en kennissen van de betrokken equipe. (In de meeste kranten - en op hun websites - leest men normalerwijze amper iets over nationale autosport. Dit triestig voorval in Bocholt is natuurlijk ondertussen op alle krantensites al goed uitgesmeerd. Zelfs VTM bracht verslag uit hierover, van ter plaatse nog wel ! Spijtige vaststelling : de sport zelf is voor die media niet belangrijk, het drama echter wel.) Last edited by Dries DS; 19-05-2012 at 13:43. |
|
||||
|
||||
Vooreerst mijn medeleven aan familie en vrienden van Roel en Stef, RIP.
Enkele foto's uit Bocholt online op www.bvrallypics.be ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
jammer dat het zo moest lopen dit jaar zag het er echt goe uit
ook met het nieuwe stuk onder de brug enz stond niet ver van de crash en hoorde in de walkie talkie dat de rally gepauzeerd was toen ben ik snel na huis gegaan want wist dat het niet meer doorging .
|
|||
|
|||
Heel jammer wat er gebeurd is.....
@ rallymen: toch weer mooie foto's, vooral die van Monnens ! De snelheid blijft er bij u altijd in zitten, op veel foto's staan de wielen stil. |
|
||||
|
||||
Helaas weer een zwarte dag in de autosport...
Toch enkele foto's van mijn kant van afgelopen zaterdag, meer op www.rallyfotos.nl ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Veel sterkte voor de families!!
|
|
||||
|
||||
Bedankt, Don Kamiel!!!
|
||||
|
||||
De organisatoren van de Sezoensrally hebben een rouwregister geopend voor Roel & Stef (zie autosport.be).
Je kan het rouwregister ondertekenen via http://www.sezoensrally.be/rouwregister/ |
|
|||
|
|||
@TvD, ook een mooie reeks !
Die in de bos op kp1, en die van Vandoorne kp4 op de brug in Bree genomen denk ik. Last edited by Don Kamiel; 23-05-2012 at 20:24. |
|
||||
|
||||
Dank je. En inderdaad goed gezien. 3 en 4 zijn van kp1, zelfde punt.
|
|