![]() |
|
|
||||
|
||||
Shadow DN9b Jan Lammers Tameo 1/43
Dit wordt mijn eerste "op de werkbank" op deze site. Ik volgde De Paddock al een tijdje en na een korte introductie van Lesley heb ik besloten lid te worden. Ik probeer tevens op jullie meeting van 17 februari te komen. Nu de 917 Martini al aardig op begint te schieten, dacht ik alvast met een nieuw model te beginnen. Het betreft hier de Shadow DN9b van Jan Lammers in de uitvoering van de Argentijnse Grand Prix 1979.
![]() De altijd fantastische inhoud van Tameo. Witmetaal, foto-ets en gedraaid aluminium. Mooie banden en dito decals (die overigens weer dubbel aanwezig zijn) en natuurlijk de mooie bouwbeschrijving. ![]() Ik ben van plan om een klein diorama te maken van een in-/uitstappende Jan Lammers. Het figuurtje komt van Denizen. ![]() Even een paar foto-tjes om jullie een idee te geven. ![]() ![]() Goed, tot zover deze kleine introductie. Eric |
|
||||
|
||||
Hallo Eric,
Dit ziet er alvast een mooie kit uit. Wel niet mijn schaal, maar ik twijfel er niet aan dat je dit tot een mooi einde zal brengen. Alvast een mooi begin gemaakt. Ga je de piloot ook gebruiken? Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 11-02-2012 at 21:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik heb deze al een tijdje afgebouwd. Bij deze de foto's van het afgewerkte model.
![]() ![]() Binnenkort zal ik een WIP starten over de MFH Lotus 49 van Jim Clark, GP van Nederland 1967. Het debuut van de Ford Cosworth motor. Groeten Eric |
|
||||
|
||||
Geweldig mooi! En welkom uiteraard
![]() |
|
||||
|
||||
I.d.d een mooi en geslaagd F1 modelletje.
Superrr ![]()
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 19-03-2013 at 22:40. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|