![]() |
|
|
||||
|
||||
Het was leuk!!!!!!!!!
Heb een schitterend duel met airco uitgevochten, wiel tegen wiel ... Ze zouden ons in de formule 1 moeten steken ![]() SPEESMAN |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Misschien kan de paddock sponseren. Dan kunnen ze de minardi vol met stickers hangen
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Zeg da maar nie tegen Sennake, Pascal, Werner, Raceboy en Witte.
Die mannen hun tong plakt nog van daarstraks. ![]() Enne Allemaal Hartelijk Bedankt Voor de Support Hé!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() Grapje hé Gasten, maten,...
|
||||
|
||||
Ik hoop toch dat jij morgen niet naar Zolder komt hé.
Anders gaat het daar stuiven. ![]() |
|
||||
|
||||
bart is gewoon jaloers dat hem er ni bij was. Een fotoke om het erin te wrijven
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ma dan zijde daar gvd al 10 ronden goe aant vechten mee elkaar ... dan moet dienen kloot mee zijn blauw vlag gaan zwaaien ... no offence voor de mensen van Inkart zene, ma een beke racen mag he. Voor de rest goe geamuseerd ... weer een hoop volk leren kennen dak nog nooit gezien had ... waar blijven ze ze halen ![]() airco
|
||||
|
||||
Voor de geïnteresseerden volgen straks nog wat fotookes.
Beemer heeft hier zijn tanden in gezet (en ikke mijn nachtrust voor gelaten) Dus graag niet te veel kritiek he mannen.!! |
|
||||
|
||||
Het was heel plezant!
Klein vraagje Fordje, waar zijn de foto's? :-) Greetz Barry |
|
||||
|
||||
upload FTP: onder Barry:
Barry/Karting |
|
||||
|
||||
Ok, ik heb ze gevonden, door een technisch probleem, geen internet van gisterenavond tot vanmorgen 10u15heb ik dus nog bijna niks kunnen doen, maar om ten laatste 5u staat alles online!
Bedankt Fordje Barry |
|
||||
|
||||
Take your time
(enne Telenet Rules hé!) |
|
||||
|
||||
Mannen (en vrouwen), jullie geduld wordt nu beloond!
Ik heb hier ne halva nacht en ne hele voormiddag aan gewerkt, dus ik hoop dat het een beetje op iets trekt! Hier is de site met de foto's van de kart-meeting van gisterenavond! "de karting-meeting-site" Enjoy! Beemer ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|