![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
GEZOCHT: KARTINGDEELNEMERS
Wie gaat op zaterdag 18 mei mee INKART te Puurs onveilig maken??? ![]() Oneliner en Fordje nodigen ALLE kartliefhebbers uit op een avondje sportieve ontspanning. Wat staat te gebeuren: 2 racesessies van elk 15’. Een eerste sessie, met gelote startplaats om 20.00. Een tweede sessie met start in “reverse order” om 20.45 (wordt aangevraagd, is dus nog niet zeker, die reverse order...) Hiermee krijgen alle rijders de kans zich te bewijzen! Het maakt niet uit hoe goed je bent ,of je race-ervaring hebt of niet, gewoon FUN !! Tijdsschema: Samenkomst , “meet- en greet” vanaf 19.00 Loting startplaats, voorbereiding en pilotenbriefing 19.30 tot 20.00 RACE 1 VERTREK 20.00 Proclamatie, tussenstand 20.15 Pauze en babbel (wie reed wie voor de wielen?) tot 20.35 Voorbereiding Race2, indelen startplaats 20.35 tot 20.45 RACE 2 (start in REVERSE ORDER) VERTREK 20.45 Proclamatie van de “winnaar”, pechvogel en “rooky” 21.00 Nababbel en tips voor de pechvogels van 21.00 tot ???? Kosten: PADDOCK-leden: 30 € / per persoon Inschrijven VOOR 15 mei !! door : 1° een mailtje naar: oneliner@depaddock.eu of fordje@pandora.be 2° betalen van inschrijvingsgeld op reknr: 001-157 45 49 24 , op naam van Patrick Hendrickx met vermelding van INKART 18/05 , JE NAAM +ev. PADDOCK-lidnr Enne,……… wie eerst komt, eerst maalt!! Ben je Paddock lid ? Dan heb je natuurlijk altijd een streepje voor !! Nog geen lid?? Direct lid worden dus. Je haalt zeker er dubbel en dik je lidgeld uit. Last edited by Oneliner; 10-05-2002 at 20:31. |
|
||||
|
||||
Mjah, tis dus geen echte meeting => staat los van depaddock zelf
Gewoon groepje dat gaat karten. zin?? => join us
![]() Last edited by Oneliner; 07-05-2002 at 21:55. |
|
||||
|
||||
Op mijn aanwezigheid en steun kan je alvast rekenen. Dan moet ik het voor één keer eens niet zelf in elkaar steken
![]() |
|
||||
|
||||
de heer raceboy zal er ook aanwezig zijn. Der moet toch iemand pole pakken in heat 2 he
![]() blijkbaar ook een speciale actie voor depaddock ? paddockleden betale ?30 terwijl op planet sport staat ?15 per persoon. IS da VIP tarief ![]()
***You can’t make any noise above the 90 decibels, So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium*** ![]() Last edited by Raceboy; 10-05-2002 at 22:36. |
|
||||
|
||||
Beide hartelijk welkom,
Detail-info volgt later Nog geïnteresseerden ?? Er zijn nog enkele plaatsen vrij. |
|
||||
|
||||
ik wil eventueel wel .. maar ik kan pas begin volgende week uitsluitsel geven of ik aanwezig kan zijn ...
airco
|
||||
|
||||
Ik zou wel willen maar ik heb biljart tornooi, ik kan ookal niet naar den TC gaan op zondag reden : idem.
Life sucks ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
IDD R@ce " Life's a Mess".
Volgende keer zeker meegaan hé! (hou september maar al in de gaten,......) Enne Airco, No prob, zodra je definitief iets weet, geef je maar een seintje. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog geen geld over gehad om een paddock lidkaart te kopen.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Prioriteiten stellen he R@ce!
Zeg enne als ge nu eens een face-lift geeft aan de Misterysite en dan heel lief lacht naar Mistery. Misschien sponsert hij jou dan eens een keer ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Gij komt blijkbaar veel op misteryracing fordmans ![]() |
|
||||
|
||||
Oeps, !! :$ :$. Is diene update maar 2 weken ? Ja, eerlijk gezegd kom ik daar niet alle dagen.
Maat 't was 't proberen waard. En dan nu, ...........Back on Topic, of ze gooien ons hier buiten (kom desnoods op MSN) |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
normaal gezien moogt ge mij daar altijd verwachten, puurs was vroeger immers dé plaats waar ik 'het meeste', zij het enkele keren per jaar, ging karten
maar ik ga voor één keer eens goed nadenken en passen voor deze sessie, kwestie van mijn ouders niet voor de borst te stoten, ik heb immers den 23ste taalexamens, en ik ga dit jaar voor eerste zit (ik bis mijn eerste jaar dus het is wel begrijpelijk dat ik 1ste (van thuis) moet halen hé) volgende keer ga ik proberen mee te doen maarten
|
||||
|
||||
Mjah idd, tis nogal kort voor de exames... :s
maarja, volgende keer beter hé ![]()
|
|