![]() |
|
|
|||
|
|||
Foto gezocht !!!
Wij zoeken foto's om inspiratie op te doen van :
- inkleding pitboxen - timing tentje aan de muur |
|
||||
|
||||
Dries, kan da ook in verstaanbaar nederlands?? ;-)
|
|
|||
|
|||
Wij willen onze pitbox zo mooi mogelijk maken, met panelen, vloerken, enz... daarom enkele voorbeelden.
Met het tentje bedoelen we dat er gedurende 24 uur iemand aan de muur moet zitten, of tegen de grote muur, op een torentje om de tijden op de laptop af te lezen en te registreren en dat dan door te zenden naar de wagen. Ik zou je een vb willen laten zien, maar dat is nou net wat ik zocht. |
|
||||
|
||||
![]() Zoiets? |
|
||||
|
||||
Re: Foto gezocht !!!
Quote:
|
|
|||
|
|||
Zelf maken natuurlijk, of laten maken. Kunt ge zoiets huren ? En wa zou dat dan moeten kosten.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hebt ge, ja kunde krijge |
|
|||
|
|||
Kan jij hem al even op de hoogte brengen. Vanaf het moment dat ik weet dat zij niet rijden kan ik nog altijd bellen he. Anders komt da zo belachelijk over. Veel kunnen ze daar toch nie voor vragen he voor zo een tentje.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Dees hier is al een redelijk mooi arrangement.... (gezien op DTM Zolder)
|
|
||||
|
||||
tja knap genoeg ... gaat enkel wel veel geld kosten ... zo 4 van die 17" flatscreens kosten al een fortuin.
|
||||
|
||||
Da v mercedes da ik gepost hem zal nog wa duurder zijn zekers, da heeft lichtreclam en al. Wel handig daar zou je de resultaten vd zandbakkorrelteller op kunnen laten verschijnen
![]() |
|
||||
|
||||
welk verschil zie jij tussen die 2 tentjes ... buiten het logo dan ...
|
|||
|
|||
Absoluut krankzinnig idee om de tropische pitbox op te doen vallen: 's nachts hang je er zo'n glitter-discobal met een spot op en je maakt er een plaatselijke tropische discoteek van
![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|