![]() |
|
|
||||
|
||||
olé ole de mini is TOCH nog kampioen !!!
DOLGELUKKIG.....
![]() ![]() ![]() Hierbij wil ik alle paddockers bedanken voor de onvoorwaardelijke steun die julie ons hebt gegeven, jullie zijn altijd een morele steun geweest, in goede en slechte dagen, DANK U!! Ik houd jullie deze winter op de hoogte van alle evolutie's van de wagen, ok. salukes Qvick motors racing de Vinnie, from the winning mini !!!!!!!! ![]()
|
||||
|
||||
Nen dikke proficiat van mij. Oververdiend. Spijtig genoeg net geen podium in de race zelf, maar wie trekt dat zich nu nog aan
![]() Geniet er nu maar van. |
|
||||
|
||||
Proficiat Vinnie, ik heb je gisteren net gemist in jullie box, maar toch via deze weg dan!!
Jullie hebben het zeker en vast verdiend!! |
|
||||
|
||||
Ongetwijfeld heeft jullie project extra financiële en persoonlijke inspanningen gevraagd in vergelijking
met het aan de start brengen van een Porsche of touring BMW. Dat dit gepaard gaat met extra aandacht en appreciatie zullen jullie het afgelopen seizoen ook wel gemerkt hebben zeker ![]() én als de resultaten dan ook nog meteen volgen vind ik dit zeer knap! Proficiat aan heel het team en entourage!!! |
|
||||
|
||||
De gepaste bekroning van een prachtig seizoen,proficiat aan het ganse team,en euhhh,niet te zat ehh
![]()
|
||||
|
||||
Eric en Vinnie, ook van mij een dikke proficiat toegewenst. Hard werk is op den duur dan toch beloond met een lauwerkrans. Het is jullie van harte gegund!
|
|
||||
|
||||
Proficiat Vinnie, Eric en het ganse Qvick team voor deze geweldige prestatie! Het is jullie van harte gegund
btw: bedankt voor gisterenavond uw camionette te verzetten zodat we met onze truck sneller doorkonden ![]() |
|
||||
|
||||
jullie liggen 1 jaar voor op de plannig......geloof dat 2002 een testjaar was. Je kunt het slechter treffen, proficiat!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
idd sterke prestatie van één van de wagens die de belcar nog wat extra glans heeft gegeven
proficiat mannen
|
||||
|
||||
Proficiat, Vinnie, Eric !! En ook aan heel de team een dikke proficiat !!
En... bedankt om ons van zo een mooie wagen te hebben laten genieten !!! Gewoon een prachtige wagen !! Vincent
|
||||
|
||||
PROFICIAT !!!!
1° seizoen, 1° succes. Wie doet beter ? En nu uitrusten zeker... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Proficiat Vinnie!
Nog maar eens een proficiat. Zeker en vast ook om met zulk een project voor de dag te komen, wat de facto toch enkele onwetendheden met zich meebrengt. Het doet echt enorm deugd om tussen al die BMW's en Porsches eens een Mini te zien voorbij scheuren. Volgend jaar misschien TUSSEN de vipers en de porsches?? ![]()
|
||||
|
||||
En nog een fotootjev deze prachtige wagen...
![]() Ook van mijnentwege , proficiat vinnie , eric en het hele team ! Klein team , grootse prestaties en zo moet da !!! ![]() Last edited by R@ce@holiC; 30-10-2002 at 00:01. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|