![]() |
|
|
|||
|
|||
Hoe het allemaal begint...
Een tijdje geleden poste er iemand op een forum dat hij drie dingen zocht... en het kwam erop neer dat deze persoon eigenlijk wou gaan beginnen racen. Enkele weken later hebben drie mensen de handen in elkaar geslagen en is er initiatief genomen. Antoon Vanderstraeten (laurent), Karo Hannaert (Breezz) en Davy Suffeleers (R@ce@holic) staken de koppen bij elkaar en kwamen tot één gemeenschappelijk besluit : let's go for it !
Drie rookies...drie onbekende namen in de racerij...drie mensen met nog vele vragen... Meer over dit initiatief kan je vinden op : www.rookieracing.tk Rookieracing, veel succes gewenst ! Mistery Last edited by Mistery; 05-06-2002 at 19:26. |
|
||||
|
||||
De url masjeert niet, maar toch een zalig initiatief.
BTW, as ge reserve piloten nodig hebt... ![]() Greetz
|
|||
|
|||
link aangepast, werkt nu wel...sorry voor het foutje
|
|
||||
|
||||
Veel succes mensen, maar... als je jezelf wil "verkopen", moet je tekst wel zonder taalfouten zijn.. zoveel taalfouten!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx in advance R@ce |
|
||||
|
||||
Ondertussen zijn er blijkbaar al een aantal dt-fouten verbeterd, en blijven er volgende fouten nog staan :
Pagina "Uw Participatie" :
Last edited by Sennake; 05-06-2002 at 21:22. |
|
|||
|
|||
Ivm met de wagen kunnen wij wel iets doen. You know, onze Megane staat klaar. Voor een haalbaar bedrag, dat men via sponsoring kan rondkrijgen staat deze volgende week of maanden bij jullie. Onze wagen is ook per race te huren zodat ook dit bekeken kan worden.
Meedoen aan de Masters of the Speed is ook een mogelijkheid om gratis aan de start van een TC wedstrijd te komen. Indien ik jullie op één of andere manier kan helpen zal ik dit zeker niet nalaten. Tof Tof Tof, meer van dat !!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus denk ik niet dat het zal gaan maar toch bedankt voor het voorstel. Greetz R@ce |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|