De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 09-06-2002, 15:04
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Canada: Warmup

Quote:
1. 1 M.SCHUMACHER Ferrari B 1'16"780 204.475 Km/h 17
2. 2 BARRICHELLO Ferrari B 1'16"837 + 0'00"057 14
3. 5 R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'17"487 + 0'00"707 9
4. 3 COULTHARD McLaren Mercedes M 1'17"941 + 0'01"161 11
5. 21 BERNOLDI Arrows Cosworth B 1'18"013 + 0'01"233 15
6. 14 TRULLI Renault M 1'18"028 + 0'01"248 12
7. 17 DE LA ROSA Jaguar Cosworth M 1'18"151 + 0'01"371 14
8. 12 PANIS BAR Honda B 1'18"206 + 0'01"426 12
9. 6 MONTOYA Williams BMW M 1'18"304 + 0'01"524 15
10. 8 MASSA Sauber Petronas B 1'18"478 + 0'01"698 10
11. 16 IRVINE Jaguar Cosworth M 1'18"483 + 0'01"703 14
12. 20 FRENTZEN Arrows Cosworth B 1'18"494 + 0'01"714 14
13. 9 FISICHELLA Jordan Honda B 1'18"597 + 0'01"817 19
14. 4 RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'18"657 + 0'01"877 14
15. 7 HEIDFELD Sauber Petronas B 1'18"666 + 0'01"886 14
16. 24 SALO Toyota M 1'18"746 + 0'01"966 14
17. 25 MCNISH Toyota M 1'18"816 + 0'02"036 12
18. 15 BUTTON Renault M 1'18"959 + 0'02"179 9
19. 11 VILLENEUVE BAR Honda B 1'19"341 + 0'02"561 14
20. 10 SATO Jordan Honda B 1'19"430 + 0'02"650 16
21. 23 WEBBER Minardi Asiatech M 1'19"696 + 0'02"916 12
22. 22 YOONG Minardi Asiatech M 1'20"222 + 0'03"442 13
Ferrari's snel in race setup, montoya slechts 9e, raikonnen pas 14e

maar wat zijn deze resultatien ook waard
__________________
Reply With Quote
  #2  
Old 09-06-2002, 15:07
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
Bocht 1 gaat veel invloed hebben. Wie komt er goed door en vooral ..... wie niet!
__________________
Reply With Quote
  #3  
Old 09-06-2002, 15:11
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
mja, alhoewel inhalen best te doen is in canada, denk maar aan le droit de casino ??? als je le virage de casino goed beter doorkomt als je voorligger, heb je alle kansen om het einde van die rechte lijn, voor het opdraaien van start-finish.

Ook op andere plaatsen op het circuit zijn er mogelijkheden, maar daar is het wel moeilijker.

Ik denk dat een hoge topspeed op een rechte lijn op dit circuit belangrijker is dan een goeie start
__________________
Reply With Quote
  #4  
Old 09-06-2002, 15:38
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Mar 2002
Location: Bonheiden City
Posts: 2,168
aan deze tijden te zien gaan schumi en barrichello voor de superstart waardoor ze voor montoya de eerste bocht ingaan, weglopen en dan op een twee of drie stops strategie tegenover een één of twee stopsstrategie van montoya
let op mijn woorden!!!!!!
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 09-06-2002, 16:04
Benklak's Avatar
Benklak Benklak is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Posts: 272
Onze kenner Maarten! haha! Neen ik zien een goed gevecht ts montoya en shumi en tussen Heidfeld en Fisichella! Slu en hopelijk een goei race!
Reply With Quote
  #6  
Old 09-06-2002, 16:30
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
hmmmzzzz 3 stopper in canada is wel heel gewaagd zene ...

Bandenslijtage is bijzonder laag, dus waarom 3 maal stoppen ??
1-stop ==> normaal
2-stop ==> eventueel ook te doen
3-stop ==> lijkt me teveel tov van de winst dat je ermee doet.
__________________
Reply With Quote
  #7  
Old 09-06-2002, 16:37
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
How, banden slijtage is in canada net extreem hoog.
Een jaar of 3 geleden, daar met al die blaren...

Een 2-stopper is hier wel op zen plaats denk ik
__________________
Reply With Quote
  #8  
Old 09-06-2002, 17:18
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
hoe komt het dan dat Michelin er is met een ultra-soft compound ... niet echt logisch als bandenslijtage een zo groot probleem zou zijn he.
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 09-06-2002, 17:25
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
Quote:
Hisao Suganuma, technical manager of Bridgestone Motorsport said. “The smooth surface of this track and the nature of the corners means you must use softer compounds to be competitive. Wear is not a problem
__________________
Reply With Quote
  #10  
Old 09-06-2002, 17:34
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Ok, as ze et zelf zeggen zalle twel zo zijn.
Maar dan vraag ik me af waarom ze tot over een jaar of 3-4 constant banden probs hadden op canada... :s
__________________
Reply With Quote
  #11  
Old 09-06-2002, 20:49
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Airco, ik wil nu ni blijven doordrammen hé, maar hebde nu die beelden van die banden gezien??

Ni echt gespaard gebleven van slijtage zouk zeggen....
__________________
Reply With Quote
  #12  
Old 09-06-2002, 21:45
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone
 
Join Date: May 2001
Location: Hoboken (Antwerpen)
Posts: 6,845
mja ... maar het merendeel zat op 1 stop he ....
als je slechts 1 stop doet is het vrij normaal dat de banden OP zijn na de GP he
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 13:32.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.