![]() |
|
|
||||
|
||||
Waar zijn ze mee bezig?
Laat mij duidelijk zijn, ik heb niks tegen Korea, maar de manier waarop ze vandaag Spanje uitschakelen stemt toch tot nadenken...
Het begint er meer en meer op te lijken dat Italië gelijk gaan krijgen, Korea krijgen wel veel voordeel vind ik, vandaag was het blijkbaar nodig om 2 doelpunten af te keuren, één twijfelgeval en dat andere was een duidelijk doelpunt, 'k begin mij toch ook vragen te stellen over de wedstrijdleiding, tegen België was het van dat, Italië hebben het 2 maal ondervonden, nu Spanje... Z-Korea in de finale zeker? Zwak, zeer zwak ![]() |
|
||||
|
||||
Tja, in de eerste helft vond ik de scheidsrechter zeer partijdig fluiten VOOR Spanje, in de 2de helft floot hij dan tegen Spanje. Ok van die 2 afgekeurde doelpunten, maar in de strafschoppenreeks heeft Korea verdiend gewonnen. Wat wil je eigenlijk met lijnrechters uit Oeganda en Trinidad&Tobago, wa kennen die nu van boetbal op dit niveau??
|
|
||||
|
||||
Finale = Brazil - Korea, das al heel lang duidelijk !
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tja, welke sport of ander evenement niet tegenwoordig??
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
En pas op hé, dit is ABSOLUUT geen enkel verwijt naar den belcar hé, laat dat duidelijk zijn... Maar op dat gebied volg ik wel beemer, BIJNA elke sport/evenement wordt er wel met geld "gespeeld"....
|
||||
|
||||
Quote:
Maar ik denk toch ook wel dat als je veel geld heb, je meer kansen zal hebben om in de Belcar hoog te scroren... Kleine teams, met weinig middelen, zelfs als de heel goeie piloten hebben, zullen waarschijndelijk minder makelijk goede prestaties leveren dan teams met enorm veel geld... Maar ja, dat is nu éénmaal autosport... ...Back on-topic... Vincentdb
|
||||
|
||||
Nike is sponsor van Brazil en van Korea en vraag me ni waarom ma die ploegen worden altijd wa bevoordeeld op de één of andere manier. Een mooiere finale kan een sponsor als nike toch niet wensen, ik hoop voor het voetbal dat ik totaal verkeerd zit, als ge begrijpt wak bedoel.
|
|
||||
|
||||
'k hoop voor de halve finales dat Turkije supergemotiveerd zijn om Brazilië te kloppen (alhoewel ik daar niet aan twijfel) want wat Brazilië Turkije gelapt heeft in de groepswedstrijden zijn ze ginder nog niet vergeten, 'k ben eens benieuwd wat de scheidsrechters dan uit hun mouw gaan schudden...
|
|
||||
|
||||
ik hoop op brazilie duitsland want geef nu toe, een finale met korea stelt toch niks voor! op een wk moeten er twee grote voetbalnaties of elftallen tegenover mekaar staan
dikke miserie voor spanje, ik heb wel alleen de samenvatting gezien, maar die zei genoeg! onterechte uitschakeling, maar ja, wat doet ge eraan hé?
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Tja, dan toch nog liever Zuid-Korea in de finale dan Duitsland zenne. Ik vind Korea beter spelen dan die Duitsers, die eigenlijk veruit de mindere ploeg waren tegen de VS, toch ook geen grote ploeg. Korea was misschien niet de betere, maar hield toch min of meer gelijke tred en had idd de scheidsrechter heel fel mee. Ook al hebben de Koreanen de scheids mee gehad, toch blijf ik tegen de Duitsers zenne...
|
|
||||
|
||||
In het hele WK was er feitelijk geen enkele ploeg die met kop en schouders boven de rest uitstak. Brazilië had serieus wat moeite met België, én ook met Turkije. Turkije had moeite met Costa Rica (1-1), Korea heeft een pak chance gehad met afgekeurde doelpunten van Italië en Spanje, Duitsland kon met moeite de Ieren afhouden. Alle 4 hebben ze hun zwakke punten. Mocht de finale Turkije - Korea zijn, ik weet niet of ik kijk...Duitsland - Brazilië daarentegen zou me nog tot in zekere mate kunnen boeien. Maar dé afwezigen zijn volgens mij toch wel Portugal, Italië, Frankrijk en....Nederland om de boel wat op te fleuren.
|
||||
|
||||
Nederland, daar zegt ge nog iet. Die missen we echt. Als die der hadden inzitten hadde we waarschijnlijk een heel ander wk gehad
|
|