![]() |
|
|
||||
|
||||
Zolder : nu donderdag
M'n vriendin heeft voor m'n verjaardag voor nu donderdag een co-piloot-zitje geregeld in de wagen van Elite - Reklaam. Diegene die ook op de braderij in Schilde stond. Als het weer meevalt kan ik donderdagnamiddag eens meerijden. Duimen maar voor het weer nu donderdag! Dat zou toch wel een mooie droom zijn die werkelijkheid wordt!
|
|
||||
|
||||
sjieke dinges, vermoedelijk een groot ei in uw broek als ge der terug uitkomt, mor kom
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Een Clio met een luchtje aan. Dat moeten Dries en JOHAN zijn. ![]() ![]() ![]() Dries ik zal eens met de groene vlag wapperen, waarschijnlijk wordt het post 3. |
|
||||
|
||||
Johan, ik spreek uit eigen ervaring: dat is een mega-gevoel. 2 liter, en dan toch zoveel power.
Ik was wel in veilige handen, Chris Voet reed ![]() Ennuh, het is die wagen met de crash.to/zandbak reclame ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Zouden jullie dan niet beter de zwarte vlag met bruine punt ter hand nemen...
|
||||
|
||||
Het gaat dus wel om de Elite-BMW hoor jongens!
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
de clio staat vanaf nu tot aan de 24 uur trouwens in de garage wegens de vrij immense aanpassingen die eraan gebeuren.
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Een BMW met een luchtje aan dan. Dat moeten ..... en JOHAN zijn. |
|
||||
|
||||
Maak er een foto van he Ronald. We zullen die dan wel ergens hosten voor jou
![]()
|
||||
|
||||
Ik zal proberen me in te houden, he!
Moet ik ook plastic zakskes meenemen? (of ik zal pas eten NA m'n vuurdoop) Ik moet zeggen : ik heb ooit via een Autonews-actie met de eigen wagen op Zolder mogen rijden, maar DIT gaat wel net een iets andere ervaring zijn. Ik houd me sterk! ![]() |
|
|||
|
|||
Inderdaad Guy, het betreft de Elite BMW. Wij komen wel uit dezelfde stal maar dit is nog net wel iets anders.
Wij zijn inderdaad al bezig met het opbouwen van de Clio maar wij hebben wel nog een trainingsdag voorzien, effe testen of alles wel degelijk werkt. Wij moeten dat doen want wij hebben zoveel te veranderen dat we ervan uitgaan dat er wel het één en ander zal haperen. I keep you informed |
|
||||
|
||||
Driesco,
is jullie Clio morgen ook in Zolder? Of niet? |
|
|||
|
|||
Wij zijn NIET aanwezig. Af en toe nog ne keer werken ook he mannen
![]() |
|
||||
|
||||
Vergeten, ik heb dus voor morgen wel verlof gepakt.
Da's het eerste wat ik deed toen m'n vriendin het nieuws van deze unieke kans bekend maakte! Overigens, ik vind de Paddock-clio, wel chique, hoor Driesco! Als er nog Paddock - kleding wordt gemaakt kunnen we een mooie foto daarvan misschien wel gebruiken, maar da's voor een andere thread, denk ik! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|