![]() |
|
|
||||
|
||||
monitoren gezocht
Dringende oproep:
Wij zijn 9 zeer gemotiveerde monitoren en wij zoeken dringend nog nieuwe mensen die onze ploeg willen vervolledigen. Wij gaan op kamp van 9 tot en met 18 augustus in Oostende. We bezorgen maatschappelijk kwetsbare kinderen een te gekke week! Voel jij je geroepen of ken je iemand, neem dan als de bliksem contact op met Sabien Decoodt: 02/ 645 44 97 of per mail sabien.decoodt@redcross-fl.be of met De Laet Cindy op 0476/92.26.23 Tot spoedig! Last edited by airco; 04-07-2002 at 19:47. |
|
||||
|
||||
Ik dacht eerst al dat ge Schermen nodig had
![]() Helaas => Op verlof, sowwy
|
||||
|
||||
ge moet echt meegaan, tis zeer belangrijk
ik ga zelf al twee jaar mee, en het is zeer leuk je leert daar nieuwe vrienden kennen ( ik heb zelfs mijn vriendin daar leren kennen ![]() je zit vlak aan het strand én het is altijd goed weer als wij gaan btw schermen mogen ook altijd mee, maar daar kunnen we eigenlijk nie veel mee doen btw² als het niet lukt om sabien te bereiken of cindy, kan je ook altijd naar mij bellen of mailen wim present 0475/84.47.39 wimpresent@hotmail.com groetjes en hopelijk tot ziens Z!K@ |
|
||||
|
||||
schoon initiatief, maar den deze begint dan al terug te werken... moest ik nu nog naar 't school gaan en dus verlof hebben deed ik da... maar ja
|
|
|||
|
|||
Ik wil wel helpen om op zaterdag 17 aug. iets helpen in elkaar te steken ivm. autosport. Als er intresse is kunnen we die gasten misschien eens plezier doen met een goede autosportfilm.
Een actie ivm een klein kartinitiatieken kan ook misschien. T'is maar een voorstel maar voor deze kinderen wil ik wel iets doen. Over hoeveel kinderen spreken we ? Laat anders maar iets horen op het nummer 0474/95.23.86 we zien wel wat we kunnen doen met sommige mensen. Hoeft dat per se daar te zijn ? Enkele teams die met hun racewagen naar daar komen en waar die gasten dan eens mogen inzitten. Wij nemen foto's en we geven die gasten een kader met daarin hunnen foto. Moet kunnen en kost nie veel. |
|
|||
|
|||
Vinnie, Jim TV racing, een klein reclamestuntje op de markt van Oostende. Goede reclame voor de 24 uur van Zolder ?
|
|
||||
|
||||
Euh, Driesco, "kartinitiatieken" wat is dat
|
||||
|
||||
bedankt voor het aanbod Driesco ...
Toch denk ik dat Karts een beetje gevaarlijk gaan uitdraaien voor onze doelgroep. Buiten onze doelgroep (5 tot 12 jaar) hebben een deel van de kinderen ook last van hyper-activiteit en agressie-buien (en andere storingen). Eerlijk gezegd ... een kind dat om een kart een agressie-bui krijgt ... ik vrees dat het gaat ontaarden op GTA3 in real life dan. Toch bedankt voor het aanbod! airco
|
|