![]() |
|
|
|||
|
|||
Helm Spuiten ???
Zoals jullie waarschijnlijk weten zit ik nog steeds met een open witte Bell helm.
Zijn er liefhebbers die hem willen spuiten in de kleuren van Depaddock. Liefst tegen de 24 uur van Zolder en liefst mensen met enige ervaring. Wie wil deze uitdaging aangaan en denkt een mooi resultaat te bekomen? Laten jullie iets weten want extra reclame is steeds meegenomen hé |
|
|||
|
|||
Driesco, niet zomaar iedereen mag een helm spuiten hoor. Bepaalde soorten verf kunnen de structuur aantasten, als ik jou was zou ik dat toch maar bij een prof laten doen.
|
||||
|
||||
ik denk de mijne tegen volgend jaar ook een persoonlijk tintje te geven, ook door een pro gedaan
ik heb hier nog wel een helm die ik graag eens zou bespuiten, maar dat is maar een reserve helmpje dat nauwelijks gebruikt wordt, dus als het daarop mislukt, is het geen probleem ik zal iets laten weten moest ik het ineens ongelooflijk goed kunnen
|
|||
|
|||
Zou inderdaad door een prof moeten maar dat is nu eens iets waar ik geen geld kan aan geven se. Show en uiterlijk is voor mij nie zo belangrijk daarom. Maar omdat er hier zoveel modelbouwers zitten dacht ik ......
Misschien heb je gelijk Tim maar wie niet vraagt hé. Even wa uitsparen kan geen kwaad. Beter een set banden meer dan een mooie helm |
|
||||
|
||||
Quote:
Beter een naftbak meer dan een mooie helm!!! ![]() |
|
||||
|
||||
Aaaaah, iet over helme spuiten, komt goe van pas.
Ik zou ook graag mijnen helm late spuite, ma ik vin nie echt ne "spuiter" in de buurt van mechelen. Weet er iemand goei adreskes daarvan zen ma nie te duur aub ik zen nog ne vrij jonge gast en mijn financiële kant ligt nog nie zooo hoog zelle. ![]()
|
||||
|
||||
als ge ooit is geld teveel hebt kartboyke
http://www.troyleedesigns.com/ da vind ik persoonlik de absoulte wereldtop.
|
||||
|
||||
Anders moet ge is zien bij tona-design,ik denk da die uit de buurt van Antwerpen komen,dus ni zo ver van Mechelen...
Hier alvast de url: www.tona-design.be Groeten. |
|
||||
|
||||
ik heb, als modelbouwer, een goede paintbrush. Wil altijd uwen helm eens attackeren. Maar verwacht geen kunstwerkjes als op bovenvermelde links. Gewone kleurovergangen of zwat-wit geblokt ofzo lijkt me geen probleem. Als ge toch een reserve pot hebt, ga er zelf tegenaan met gewone spuitbussen. Carpaint lijkt me te kunnen. Gewoon alles goed afplakken en zéér dunne laagjes boveneen, vanop grote afstand (min 3Ocm!), en als je het buiten doet, niet als het nat is.
|
|
||||
|
||||
Derjust bij jpr gezien! tona-design: nieuwe bell-helm gespoten naar wens, kostprijs 250 euro. Staan daar zo een paar voorbeelden en da ziet er deftig uit.
|
|
||||
|
||||
Seg manne, merci hé.
Da is al een grote hulp, want ik heb op het net zitte zoeke enzo ma nie hie in de buurt. Ja, er zit wel een zwart-wit geblokte vlag in ma er zen dinges die toch een mogelijke moeilijkheid kunne vormen, zoals bv. mijn vlag gaat van wit uit ontstaan en dan komt die op en gaat die terug een bekke af naar wit toe en dan komt de belgische vlag(wel vervormd natuurlijk) dus ja, liever nen bekke ervaren, ik twijfel niet aan jullie kunsten maar om jullie dit leed te besparen. Ma alleszins bedankt vo elle tips, by the way, die helmkes van in JPR zen echt bangelijk gespoten, ma ik wist nie wa die kerel zat. Die voorspoilerkes vo die karts ook, ma da zen stikkers dacht ik. Allé, maybe, see ya in JPR ![]() ![]()
|
|