![]() |
|
|
||||
|
||||
Magny Cours: De Race
Aangename race. Spijtig van de olievlek, de penalty's en het startprobleem van (weeral) Barrichello. Raikkonen reed subliem, Coulthard van onzichtbaar naar podiumplaats. Schumacher reed mee, en meerijden betekent voor Schumacher tegenwoordig winnen. De penalty's leken me vreemd; Schumacher en Coulthard gaan misschien niptjes erover.
TOP *Schumacher: ....5 *McLaren: prachtige race, prachtige strategie. Geldt voor beide coureurs. *Wedstrijdleiding: bleef consequent in beslissingen FLOP *Williams: eerste deel van de race prominent aanwezig; tweede deel niets meer van gezien of gehoord *Jaguar: ach ja, die ging ik niet meer vermelden (zo'n afvliegende achtervleugel is anders wel levensgevaarlijk) *Toyota: goed seizoensbegin, vreselijk seizoenseinde ? *Wedstrijdleiding: bepaalde uiteindelijk de race *Massa: Is niet de 2de Raikkonen *Sato: zou van mij -net als Yoong- een schop onder z'n *** krijgen. Een talent dat zich in de F1 niet kan bewijzen, elders wel *BAR: Silverstone is voorbij. Terug naar de alledaagse nachtmerrie. 5 verdorie. VIJF ! competitieve sport, die F1 ! Finish.
|
||||
|
||||
Man wat heeft de men toch met die lijn!? Als het echt om de veiligheid gaat OK, maar zo net met een wiel erover en dan een drive trough aan de broek krijgen, dat gaat toch net even te ver!
![]() Men heeft daar voor vier spectakelmakers (Massa, Coulthard en beide Schumachers) het raceverloop beïnvloed. Dom foutje van Kimi. Als dit meer gebeurt kan dit de motivatie wel eens gaan aantasten (vraag maar aan Mika). Beide McLarens gingen lekker. Zou Ilmor de zaakjes terug voor elkaar hebben? Montoya gaat zeer hard als hij op kop rijdt, maar als hij moet gaan inhalen dan lijkt hij op te geven. Ralf verliest steeds meer terrein op Montoya. Sato zien we volgend jaar niet meer terug, en ik vrees van McNish hetzelfde.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, onder geel mag je niet inhalen ... maar als de piloot voor je een fout maakt, en zo zijn plaats weggeeft ... Ik heb de beelden gezien ... Volgens de letter van de wet was het ongetwijfeld een inbreuk tegen het reglement. Als je echter naar de geest van het reglement kijkt zie je dat er met het manoeuver van Schumacher (gewoon op de ideale lijn blijven) niks verkeerd is .... airco
|
||||
|
||||
Quote:
Ronneke wist ookwel da em geen gelijk ging krijgen, mor em wilt gewoon ff aantonen da et eigenlijk ni zou mogen, mor iedereen zou etzelfde gedaan hebben als schumi(behalve dan mss ni zo nog es int gras duwen as raikko op de baan komt, mor enfin ja ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Tibo,
Als ge erover rijdt, moet ge bestraft worden, zo simpel is het. Waar gaat ge anders de grens trekken??????? Ik vond de beslissingen allemaal heel correct! Benklak |
|
||||
|
||||
Op zich vind ik het toch wel jammer voor Raikkonen. Hij heeft er hard voor geknokt en verdiende vandaag te winnen. Uiteindelijk hoefde Schumacher vandaag niet te winnen om de titel te pakken, ... maar als je zelf in de fout gaat dan is dat maar zo.
Ron Dennis is toch een geval op zich vind ik. Da's zo iemand die zo lang zeurt todat je hem niet meer hoort.
|
||||
|
||||
btw, iemand geel-rood gestreepte vlaggen gezien? ik alleszins niet. misschien door de wat mindere regie, of misschien waren ze er gewoon niet (mja, ik zal maar direct zeggen dat ik denk dat Kimi eerder slachtoffer was dan dat het zijn eigen schuld was, na, 't is eruit
![]() |
|
||||
|
||||
Mogen we nog een spannende strijd zien tussen de Mc Laren en de Williams boys als ook Barichello voor de 2de plaats in het kampioenschap.
Als Mc Laren zo blijft verder presteren zal Williams het nog moeilijk hebben. Toch ik zie nog Montoya 2des eindigen maar dan moet hij blijven presteren. Barichello is ook kansrijk ervoor en een betere wagen, hopelijk blijft de pech voor hem dees keer uit. Toch een leuke GP gezien dank zij Mc Laren |
|
||||
|
||||
tja barrichello zal zijn kans nu wel gaan. Kunde u het al indenken dat barrichello schumacher er nu afrijdt ? 2 teammates die elkaar aanrijden spektakel verzekerd
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik denk toch wel dat Raikkonen zéker niet in het gras werd 'geduwd', maar gewoon via het gras terug de baan opkwam.
|
||||
|
||||
Zeer jammer voor Kimi, niet echt een fout vind ik. Maar uitstel van overwinning is nog geen afstel...
Als teambaas moet ge af en toe kunnen zagen vind ik, Ron kan het ook maar proberen hé. Andere teams zouden dat ook doen, dat hebben we in het verleden al genoeg gezien, en niet alleen door Mclaren. Ge moet natuurlijk ook weten wanneer je moet stoppen met zagen: Quote:
![]() T'is maar beter zo, want der is niks aan als je op zo'n manier moet winnen... wallpaper |
|
||||
|
||||
net in VTM nieuws:" op 5 ronden van het einde blaast mcNish de motor van zijn jaguar op" en dat terwijl ze beelden laten zien van Irvine die zijn achtervleugel verliest.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Gelijk in de koers ook: Over Virenque een paar dagen geleden zei degene die naast de presentator zit: "tis toch niet meer gelijk vroeger kzou hem niet in mijn ploeg moeten hebben" ![]() |
|
||||
|
||||
En op teletext van vrt verwisselen ze burns met mcrae en in de koers noemt virenque den helft van den tijd jalabert. Goe bezig daar manne...
![]() ![]() ![]()
|
|