![]() |
|
|
||||
|
||||
AD-sport laat zijn visitekaartje achter in Spa
Met al het geweld voor de koppositie zijn sommige gevechten misschien uit het oog verloren voor sommige mensen.
In de klasse GT2 (auto's voorbestemd uit nationale gt-kampioenschappen) werd de AD-sport Porsche biturbo van Koen Wauters - Lambrecht - Selleslagh. Een 15de plaats algemeen was het resultaat. Ze werden derde in hun klasse na twee klapbanden en turbo-problemen, een totaal onverhoopt resultaat! De Belgisch meest ervaren GT-racer van AD-sport Albert Vanierschot leverde nog een grootsere prestatie door zijn Porsche Cup naar winst te loodsen in de felbevochten klasse SMM (Single make series). Na een strijd met de Lamborghini Diablo hebben Albert Vanierschot - Patrick Schreurs - Peter Van Delm - Kris Wauters laten zien aan de Fia-GT jongens dat met Belgische top-GT-piloten niet kan gesold worden. Met een auto die +-200 Pk minder heeft dan de topwagens konden ze toch een fantastische 12 plaats algemeen behalen. Een prachtig resultaat voor het team uit Lummen!
|
|||
|
|||
http://www.autosport.be/page.asp?p=shownews&id=977
Hier tref je het artikel aan dat autosport.be publiceerde naar aanleiding van de "stunt" die AD Sport realiseerde te Spa. Zoals jullie zullen merken is het artikel vergezeld van enkele prachtige foto's, afkomstig van onze AD Sport fotograaf ! Alle reacties op de geleverde prachtprestaties en eventuele vragen kunnen jullie hier posten. Er komt, zoals steeds, zeker een antwoord op ! Groeten, Dries |
|
||||
|
||||
Knappe promo voor AD en de piloten!
Alvast van mijn kant uit ook een dikke proficiat. En nu maar hopen dat Zolder nog voor de kers op de taart kan zorgen. Ik kijk er alvast naar uit dit van (heel) dicht bij te mogen meemaken. Maar ook nog toch even Anthony Kumpen succes toewensen. Ik hoop dat hij in Zolder ook kan bewijzen dat enkel pech hem zijn overwinning heeft gekost. Zonder de crash had het Vlaamse feestje bij onze Waalse buren nog groter geweest. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|