![]() |
|
|
|||
|
|||
Wk Superbikes
ALAIN, INNIGE DEELNEMING!!!!
Groetjes, DANNY. |
|
||||
|
||||
???
heb ik iets gemist ??
|
||||
|
||||
Edwards heeft race 1 gewonnen. Maar van de rest weet ik ook niets.
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie de tweede race dan niet rechtstreeks gezien?
Mag ik dan nog niets verraden? Danny. |
|
||||
|
||||
Van mij mag je het zeggen.
Aan de toon van je post kan ik het resultaat al raden. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Uitslag race 2 idem als race 1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry Alain maar ik heb voor Troy geduimd! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Zwaar ruk voor Bayliss en Ducati en ik reken mezelf ook tot hun fans
![]() Maar de tweede race heeft toch wat goed gemaakt. Ongelooflijk, dat was racen. Prachtige manier van Edwards om zo de titel te behalen. Dit was racen van de allerbovenste plank ![]() Hoop volgend jaar toch Misano en/of Assen mee te pikken. Ik vraag me wel af of Ducati niet te veel hooi op de vork neemt door zowel Superbikes als GP te rijden. De wereldeconomie staat er niet echt super voor en het is al bij al toch bijna een ambachtelijke constructeur vergeleken met Honda, Suzuki en nu ook Kawasaki.
|
||||
|
||||
Dank u Danny!
Miljaarde miljaar!!! Edwards was echt wel sterk tijdens de tweede helft van het seizoen. Het was zoals altijd weer eens de moeite om voor thuis te blijven en ik kan maar één ding zeggen : Troy heeft den titel in Assen weggegooid en op een zeer domme manier. Volgend jaar de titel opnieuw naar Ducati. Wel jammer dat Edwards niet naar de MotoGP gaat. Was leuk geweest om die twee daar verder te zien knokken. Volgend jaar met Edwards en Hodgson wordt het een makkie, met Honda weg, tenzij Aprilia overschakelt naar Michelin. |
|
||||
|
||||
Colin Edwards heeft na zijn overwinning in Imola een uitstapje gemaakt naat het Como - meer. Daar ontmoette hij Guido Capellini, zevenvoudig wereldkampioen F1 powerboat.
Vervolgens heeft hij dat speelgoed eens getest en was danig onder de indruk. Zo veel zelfs, dat hij na zijn motorcarriere het WK F1 Powerboat wil bestrijden. Capellini noemde hem een natuurtalent... ![]() |
|
||||
|
||||
Wat kunnen die motorjongens niet?
Zet ze in iets met een motor en ze gaan ervoor. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|