![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik ben op zoek naar video files van Zolder ... liefst opgenomen met een on-board camera. Enig geluk dat iemand iets dergelijks op zijn harddisk heeft rondslingeren?
![]() |
|
||||
|
||||
Re: MPG files van Zolder
Quote:
http://www.autosport.be/SevrinZolder2001.avi (pas op: 16MB!) Philippe |
|
||||
|
||||
Thanks ... ik heb gisteren geprobeerd om met een webcam enkele ronden op te nemen maar mijn harddisk wilde niet meewerken!
![]() |
|
||||
|
||||
Proper autoke dat ge hebt.
![]() Just for fun of ben je er nog andere dingen mee van plan? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Werner, als je de zwarte Seven gisteren bedoelde ... just for fun en als 2de auto (11-16000 Km per jaar) ... of eerste als mijn vrouw er mee weg is!
Nu en dan op Zolder/SPA/Ring kunnen gaan spelen is altijd meegenomen maar ik heb geen plannen om competitie te doen.
|
||||
|
||||
Thx. Dat wou ik weten. Have fun ermee.
|
|
||||
|
||||
Zelfs na 5 jaar en talloze kilometers op bochtige wegen, kleine landwegjes en circuits brengt het starten van de motor me nog steeds een "Big Smile"!
Heb ik eigenlijk met jou gepraat? Mocht je me volgende keer zien kom dan even iets zeggen ... altijd goed om een gezicht te kunnen kleven op een naam.
|
||||
|
||||
Tja ik wist op dat moment nog niet wie je was, anders was ik zekers even een praatje komen maken.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Als je die foto zou willen stuur mij dan een mailtje. |
|
||||
|
||||
En hier is dat fotoke. Met dank aan Rrubinio.
Zo weten ook de anderen over welk machien we het hebben. |
|
||||
|
||||
Ja verdorie ... voor 1 keer neem ik eens iemand mee met een open helm (normaal een No-No voor mij) en dan trekken ze daar toch zeker geen foto van!!! :-)
Voor meer foto's Click hier
Life starts at 7000rpm and 133BHP Last edited by Cat-Seven; 23-09-2002 at 09:47. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|