![]() |
|
|
|||
|
|||
For Sale Porsche 996 RS
|
|
||||
|
||||
en nu maar gissen welk team dit is
![]() ![]() Volgens mij is de keuze nogal beperkt.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Zeldzaam exemplaar, niet? Ik dacht dat er in België maar twee zijn, ene in het bezit van Penders en ik weet ook wie de (als er het er meer als twee zijn is het een) andere bezit.
|
|
|||
|
|||
for sale
Ruilen tegen mijn mouintainbike?
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wie zegt trouwens dat die auto uit deze topic een Belcar-wagen is. De Russell-Racing Porsches (67 en 75) komen ook allebei uit Zweden...
|
|||
|
|||
996
Mijn inziens is de wagen van dit weekend (Thiers) die wagen die te koop staat, of dat is toch wat één der broeders mij toevertrouwde. Ruilen tegen mlijn MTB zat er niet in...
|
|
||||
|
||||
Dus das ne gewone 996 GT3 dan? en is da russellllllllllll... racing die da verkoopt dan of gewoon thiers...?
|
|
|||
|
|||
ik zal het beter uitleggen
ik ben niet duidelijk geweest. De wagen waar Thiers-Thiers mee reden dit weekend is een RS (BJ 2001), gekocht in Zweden. Een der broeders bevestigde mij dat de wagen te koop is wegens zeer moeilijk af te stellen als gentleman driver en zeer duur. Zij zoeken een andere oplossing voor volgend jaar.
EEn 550 Prodrive? |
|
||||
|
||||
Amai , er zijn toch mensen die geld te over hebben e...
|
|
||||
|
||||
Re: ik zal het beter uitleggen
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Re: Re: ik zal het beter uitleggen
Quote:
|
||||
|
||||
OK dude.
Maar ik mag toch wel effe flippen zekers. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
gerucht
Dat gerucht van die Ferrari was natuurlijk een grapje, als een Porsche RS al wat extravagant wordt qua budget dat is een 550ske zeker beyond all limits, ;-)
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|