![]() |
|
|
||||
|
||||
Topweekend Belcar, FIA Sportscars + F3
bij deze de timing........hoop alleen dat er wat meer sportscars tegen die tijd meedoen.............
Mediagroup Van Dyck - Belcar Timing Racing Festival Spa- 20/21/22/09/2002 FRIDAY 09.00/10.00 Test F3 10.20/11.05 FREE BELCAR 11.25/11.55 QUALIFYING 1 F. Ford Benelux 12.15/12.45 QUALIFYING Toyota Yaris Cup 13.05/13.35 QUALIFYING 1 Renault Sport Clio Elf Cup B 13.55/14.40 QUALIFYING 1 CASTROL BELCAR 15.00/15.30 QUALIFYING 1 Elf F3 Masters 15.50/16.20 QUALIFYING 2 F.Ford Benelux 16.45 Race 1 Toyota Yaris Cup 1 - 30 Minutes SATURDAY 09.00/10.15 FREE PRACTICE FIA World Sport Cars Championship 10.35/11.20 QUALIFYING 2 CASTROL BELCAR 11.45/13.00 FREE PRACTICE FIA World Sports Cars Championship 13.20/13.50 QUALIFYING 2 ELF F3 MASTERS 14.15 RACE 2 Formula Ford Benelux 1 10 LAPS 15.30/16.00 QUALIFYING FIA World Sports Cars Championship SR2 16.05/16.35 QUALIFYING FIA World Sports Cars Championship SR1 16.55/17.25 QUALIFYING 2 Renault Sport Clio Elf Cup B 17.50 RACE 3 Elf F3 Masters 1 14 LAPS 18.40 RACE 4 Toyota Yaris Cup 2 - 30 Minutes SUNDAY 09.00/09.20 WARM UP FIA World Sports Cars Championship 09.45 RACE 5 Renault Sport Clio Elf Cup Belgium 10 laps 10.45 RACE 6 CASTROL BELCAR 125' 14.00 RACE 7 FIA World Sports Cars Championship 2H30 17.00 RACE 8 ELF F3 MASTERS 2 14 laps het staat al op belcar.com......vlug he ![]() http://www.sportplanet.be/belcar/nl/...racingspa.html
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik hoop met je mee.
|
|
||||
|
||||
Dat is dan al een hele hoop
![]() jan |
|
||||
|
||||
http://www.sportscarchampionship.com...ews.cgi?ID=329
On a positive note, there are still many teams preparing cars for the Championship and there is now more time for their preparation to be completed, thus promising increased grids at the last four races.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
dat zal waarschijnlijk het eerste Belcar festival zijn dat ik in mijn leven ga meemaken! straf hé, de 24u van zolder ga ik waarschijnlijk niet halen, door tweede zit, dus wordt het het derde weekend van september, ik heb dan nog niets te doen. eindelijk, na de carglass cup nooit meer naar de opvolger Belcar gaan kijken. schandalig is het. bij deze maak ik het goed!
|
|||
|
|||
Dijon
Hopelijk mogen er in tegenstelling tot de Sportscars in Dijon wel toeschouwers binnen, :-), en vinden ze nogwat SR1's. Trouwens met het nieuwe FIA-GT reglement in 2004 zijn die wagens toch compleet afgeschreven.
|
|
||||
|
||||
Re: Dijon
[QUOTE]Originally posted by joost
[B]Hopelijk mogen er in tegenstelling tot de Sportscars in Dijon wel toeschouwers binnen, :-)QUOTE] Op Spa kom je altijd binnen ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Re: Re: Dijon
[QUOTE]Originally posted by Marshal
[B] Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Hoi allemaal,
Dit is weer zo'n evenement waar wij "Paddockers" en natuurlijk ook de niet "Paddockers" elkaar kunnen ontmoeten. Later meer. 1988 : een pagina in de geschiedenis van de automobielsport werd omgedraaid te Spa-Francorchamps waar voor de laatste maal de Le Mans monsters brullend aanwezig waren om zich dan voor een lange periode in stilte te verhullen. Maar de afwezigheid van de mooiste auto’s op het mooiste circuit ter wereld kunnen we niet langer aanvaarden ! Zeker niet ! 2002 : Als algemene repetitie en dit voor de heropstanding van de fabelachtige “1000 Km van Spa”, zullen tuidens het Racing Festival 2002 op (20-21-22 September) de koninginnen van de uithoudingswedstrijden hun heropwachting maken op het circuit van Spa-Francorchamps, waaronder bij de piloten de veelbetekenende namen als (Pescarolo, Lammers, Baldi en bij de merken MG, Lola, Courage, Riley & Scott). Met deze legendarische namen willen we graag de historiek verder zetten, daar waar we hem 14 jaar geleden hebben achtergelaten. Ook andere grote piloten zoals (Bourdais, Caffi, Baretta,…) of constructeurs zoals (Panoz, Oreca, Dome,…) willen graag tot de legende toetreden. Met al deze grote namen samen te Spa-Francorchamps garanderen wij u een explosieve autosportcocktail met de nodige spanning waar we allen van houden, strategie zowel op de baan als in de pit, kortom het word zeker een groot spektakel. En toch is dit « slechts » een extraatje op een toch al zeer aantrekkelijk weekend waar we één na één de onstuimigen van de Formule Ford Benelux, van de Toyota Yaris Cup en van de Belgische Clio Cup zullen aan het werk zien en zij zullen ongetwijfeld onze hartslag en bloeddruk niet ongemoeid laten, daar kan je van op aan ! Omdat het weekend helemaal geslaagd zou zijn kunnen we tenslotte genieten van de evoluties bij de Chrysler Viper, Porsche GT3, Vertigo en vele andere… tijdens de alsmaar meer aan populariteit winnende “Belcar” uithoudingsrace op het ardeense tracé. Kortom, op 22 September zullen er een aantal zijn die zullen kunnen zeggen “ ik was er” en voor de afwezigen die dan zullen staan te nagelbijten “pech”. Maak nu dus maar uw keuze ! RAC Spa CKJ Distrispeed |
|
|||
|
|||
De timing is nog niet helemaal klaar heb ik van RAC Spa begrepen,
in grote lijnen klopt het wel, maar er zullen misschien nog een paar dingen veranderen. CKJ Distrispeed
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Wel jammer dat de knapsten op het appel blijken te ontbreken.
Lijkt me toch beter te wachten tot ze echt opnieuw van start gaan met de 1000 km van Spa. jan |
|
||||
|
||||
Wie gaat er allemaal naartoe ? Waar wordt er afgesproken ? Zijn sommige van die races alleen maar défilees of racet men echt (ik denk dan vooral aan die prototypes) ?
|
||||
|
||||
ik denk er wel naartoe te gaan
maar kan er iemand eens een fotootje posten van zo een Fia World Sports Cars Championship-wagen, want ik kan mij daar niet direct iets bij voorstellen shame on me!
|
||||
|
||||
Rijden die Ferrari 333 nog mee in dat kampioenschap? (Werner)
|
|