De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 25-10-2002, 01:35
Rrubinio Rrubinio is offline
De Paddock Regular

Donderdag 24 oktober, vrije-trainings-dag

En gezellige drukte op het circuit vandaag. Zowel de deelnemers van de Belcar als deze van de Touring, Yaris en Clio Cup wilde nog eens wat asfalt onder de wielen. Zeventien Belcars zagen we maar helaas geen voor dit weekend aangekondigde Mosler, wel de twee Porsches van het Russell Team. De 75 gaat naar Frederic Bouvy – Laurent Van Moerkerke, de 67 zal zondag gepiloteerd worden door Kurt Mollekens en (afhankelijk van het weer) Frank of Hans Thiers. Eric Geboers en Psi waren er ook maar nog niet met de Porsche 996 GT2 voor de Masters. Christian Van de Velde kwam ook even de piste op met de tijdens de 24 uren zwaar beschadigde maar mooi herstelde BMW.
Ook reeds twaalf Touring Cup wagens paraat, zo kwam RTM Racing even een dB test doen met de Porsche 993 GTB (de nr 30 van tijdens de 24 uren van Zolder) om deze als derde wagen in te zetten tijdens de Race Promotion Night. De Yaris en Clio Cup waren nog eens goed voor 15 wagens, ofschoon niet allemaal uitkomend voor de Belgische Cup. De Duitser Keller (Team Serge Power) had zijn Yaris reeds om 13u20 op het dak liggen in de chicane. Johan Verheyen plantte tien minuten later zijn Clio in de grindbak op post 1, verder telde wij nog veel schuivers en slippers in deze Cup klasse. Classic Cars waren er ook al (Porsches, Alfa’s en enkele formule wagens). De VW Fun Cup en de New Procar waren het slechts vertegenwoordigd vandaag. In het oog vallend vandaag was de aanwezigheid waren de twee formule één bolides uit vervlogen tijden, eveneens eigenaardig de showroom nieuwe Gillet Vertigo.
Groetjes Ronald
Reply With Quote
Old 25-10-2002, 08:57
Cat-Seven's Avatar
Cat-Seven Cat-Seven is offline
De Paddock Rookie

Niet de fantastische Jaguar E-type vergeten ... ging lekker mooi driftend door de bochten.
Old 25-10-2002, 10:02
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Cat-Seven
Niet de fantastische Jaguar E-type vergeten ... ging lekker mooi driftend door de bochten.
Classic Cars waren er ook al (Porsches, Alfa’s en de fantastische Jaguar E-type zo ook enkele formule wagens).
sorry.
Reply With Quote
Old 25-10-2002, 10:14
Cat-Seven's Avatar
Cat-Seven Cat-Seven is offline
De Paddock Rookie

En wie durft nu zeggen dat schrijvers niet luisteren naar input van lezers

Ik zag je gisteren staan aan de 1ste rechtse, hoop dat je mijn "wave" gezien hebt. Is er eigenlijk ergens een lijst van welke post welke nummer heeft ... ?

Het ging me deze keer helemaal niet. Hetzij lag het circuit er gladder bij hetzij zat mijn nieuwe afstelling er helemaal naast. ik draaide ongeveer dezelfde tijden maar met veel meer driften en onnodig tegen sturen. Niet echt geamuseerd, misschien kom ik volgende week nog eens.
Old 25-10-2002, 19:02
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast

de VW FunCup was donderdag wel vertegenwoordigd door , jawel, Perdieus Motorsport. en het goede nieuws blijft maar duren, want met de goede motor draaide papa Marc en Danny Scheers, al bijna evensnel als de snelste tijd van Maarten vorig jaar, zijnde 2'05! een gunstig vooruitzicht aangezien het nog maar de eerste keer was dat Danny met een circuitwagen racete op circuit. in karting en op een moto kan hij zich al langer goed uit de slag trekken, en ook met een auto lijkt het dus goed te lukken. Danny vervangt vader Marc tijdens de laatste race van de VW Fun Cup, zijnde op 2 november tijdens de Belgian VW Masters. volgende week zal er ongetwijfeld meer funcup volk aanwezig zijn, aangezien er nog vanalles mogelijk is in het Belgisch Kampioenschap. ik geloof dat er nog een vijftal teams aanspraak kunnen maken op de kampioenentitel!

maarten
perdieus motorsport
funcup n°32
Old 29-10-2002, 01:16
De Paddock Regular

Re: Donderdag 24 oktober, vrije-trainings-dag

Quote:
Originally posted by Rrubinio

.............voor 15 wagens, ofschoon niet allemaal uitkomend voor de Belgische Cup. De Duitser Keller (Team Serge Power) (sorry, moet natuurlijk FRENSCH-POWER zijn) had zijn Yaris reeds om 13u20 op het dak liggen .......................

Groetjes Ronald
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules