![]() |
|
|
|||
|
|||
Persbericht AD Sport - Belgian Masters
Persbericht
AD SPORT Lummen, 18 oktober 2002 Zondag 27 oktober valt het doek over het Belcar Kampioenschap 2002. Een wedstrijd met heel wat belangen, daar de diverse titels zullen verdeeld worden bij deze laatste race. Ook voor AD Sport staat er nog heel wat op het spel : een algemeen podium is haalbaar, het GT en GTA podium ligt ook nog binnen bereik, en de kampioenentitel in de felbegeerde Ladies Trophy is ook een haalbare kaart. Niettegenstaande de beperkte testmogelijkheden op het Zolderse circuit de laatste weken, kunnen Albert Vanierschot en Freddy Van Roey toch tevreden zijn. Hun Porsche 996 bi-turbo onderging enkele kleine wijzigingen met een verbeterde wegligging als resultaat. Er wordt dan ook met argusogen uitgekeken naar de prestaties van dit duo en hun wagen. De Belgian Masters zijn voor hen als het ware een test, een basis waarop de wagen naar 2003 toe een verdere evolutie zal ondergaan. De tweede Porsche 996 bi-turbo krijgt ook nu weer Koen & Kris Wauters aan het stuur. 2002 was tot op heden voor de broers een topjaar, met een resem ereplaatsen en een fantastische tweede plaats tijdens de 24u van Zolder als Belcar-topresultaat. Naast het Belcar Kampioenschap schitterden beiden ook tijdens de 24u van Spa-Francorchamps, waar Kris met een klasse-overwinning ging lopen en Koen na pech toch nog een prachtige derde plaats behaalde. De laatste wedstrijd van het seizoen moet voor het Clouseau-duo de kroon op het werk zetten. Mits een goed resultaat kunnen zij zich zowel in het algemeen klassement , het klassement GT als het klassement GTA nog van een plaats op het eindpodium verzekeren. De familie Geerinckx wordt al vóór de aanvang van de laatste race met pech geconfronteerd. Dirk Geerinckx werd bij de Touring Cup wedstrijd te Francorchamps geplaagd door hevige pijnen in de rechter elleboog en een behandeling bracht tot op heden nog geen beterschap aan de kwetsuur. Noodgedwongen dient Dirk dus langs de kant te blijven toekijken naar de slotwedstrijd van het kampioenschap. Een slotwedstrijd, die grote belangen heeft voor echtgenote Lieve Thiron. Zij staat aan de leiding in de Ladies trophy, en wil absoluut deze titel binnenhalen. Voor Lieve zou het de bekroning betekenen van haar autosportloopbaan. Daar echtgenoot Dirk dus langszij blijft, laat Lieve zich op de Porsche 993 bijstaan door haar zoon Matthieu Geerinckx als tweede piloot. It’s all in the family… Bij deze Belgian Masters zal AD Sport nog een vierde wagen aan de start brengen. Bert Lambrecht, die eerder al voor AD Sport samen met Albert Vanierschot, Kris Wauters en Peter Van Delm een klasse-overwinning behaalde in de 24u van Spa-Francorchamps, neemt plaats achter het stuur van een Porsche 996 GT3-Cup. Hij krijgt als teamgenoot de jonge Nederlandse belofte Jos Menten. Deze veelbelovende piloot trad dit jaar aan in het Europees en Duits Formule Renault kampioenschap, waar hij in beide kampioenschappen gunstige resultaten behaalde. ______________ Voor verdere info : AD Sport – Dries De Smet – 013/52.21.25 of 0495/45.15.36 |
|
||||
|
||||
heja, weer limburger aan het stuur..........ennuh, genoeg staal in huis om wagens te bouwen
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Staal ???
recycling hé Marshall...recycling...daar zijn ze in Limburg trouwens sterk in...vooral in Nederlands Limburg...een boogscheut van hier dus ! |
|
||||
|
||||
Re: Persbericht AD Sport - Belgian Masters
Quote:
|
|
||||
|
||||
www.josmentenracing.nl
Uiteraard bij Menten den ze meer aan recyclen, es kijken wat die gast kan met een paar honderd pk's onder zijn kont. Zie alleen dat de oude link van AD nog op zijn site staat, trouwens de mijne is verdwenen ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Re: Re: Persbericht AD Sport - Belgian Masters
Quote:
ja flugeltje maar nu is het zeker onze pa had gisteren niet mogen karten!! zelfs honderd osteopaten gaan hem niet helpen!!! Hem dacht dat hem beter was maar hij heeft er weer meer last van en zal dus zeker niet rijden volgend weekend!! Maar ja we gaan ons best doen dat ons ma diene titel toch heeft he we zien wel ik hoop dat het geluk ne keer aan onze kant staat na een nogal redelijk shitty seizoen
|
||||
|
||||
Ik ben er alvast zeker van, Clioboy, dat jij en Lieve die opdracht met vlag en wimpel zullen doorstaan!
|
|
||||
|
||||
Go Lieve!!!
![]() Der zal wel een groot aantal Paddockers komen supporteren voor jullie! |
|
|||
|
|||
Geen vervangerken nodig ?
Is maar een voorstelleken hé. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
awel mannen ge zijt allemaal welkom om te supporteren, we apprecieren dit enorm!! voor ons ma zou dit wel het hoogtepunt in haar toch nog maar korte carriere kunnen worden!!! ze kan trowens dienen titel ook nog altijd behalen in de tc. ze zijn goed bezig!!
|
||||
|
||||
Hello iedereen,
Ik ben nieuw voor deze forum en wil effe zeggen dat ik een fanatieke race fan ben van AD-sport porsche Wauters Wauters. Ik ben zaterdag en zondag op zolder geweest.....Fantastisch. Weer en wind doorsta ik om een glimp optevangen van de broertjes en vooral hun fantastisch team en bolide. Niet alleen Zolder maar tevens Spa......De kilometerkes rollen op mijne kilometric van mijn wagen maar dat heb ik voor over. Tevens fotografeer ik de wagens met mijn digitaal toestel. Waarom? wel.....Voor mijn website en ook omdat ik de auto's volledig paint en model omdeze in te brengen in een racesim....SCGT...... (zie homepage). Alleen spijtig op Zolder dat ik geen toegang kreeg tot de garages of de pitlane.....waar ik voor wou betalen maar NEE. Ik heb al vele malen geprobeerd deze droom eens tot werkelijkheid te zien komen maar ja het zijn dromen!!!! Ik wou nog even PROFICIAT zeggen aan AD-sport voor deze fantastische prestatie 2002 hoop MORE MORE MORE..... Bye bye.......Oh ja nen fotooke offcourse...... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Beste Mika,
Tof dat de AD supporters de weg naar "De Paddock" hebben gevonden. Als persverantwoordelijke van AD Sport kan ik dat enkel toejuichen. Indien je foto's nodig hebt van de Wauters Porsche, dan kan ik je enkel aanraden nog eventjes (heel eventjes) geduld te hebben, want onze teamfotograaf, Guy Golsteyn, zal er ook nu weer een aantal online plaatsen. De link naar deze foto's tref je op dit forum aan, ofwel ga je naar http://www.misteryracing.com/site/Ad...o's/Bm.htm, waar de foto's weldra rechtstreeks online zullen staan. Sportieve groeten, Dries De Smet AD Sport Last edited by Mistery; 28-10-2002 at 21:24. |
|
||||
|
||||
Bedankt voor jullie reply en hoop meer gedetaileerde foto's te kunne krijgen om deze te gebruiken voor mijn adporsche te kunnen modellen en painten voor het SCGT game.
Als je effe mijn homepage bezoekt zie je dat deze bolides wereldwijd te zien zijn zodus reklame.......!!!!!
|
|