![]() |
|
|
||||
|
||||
Formule Renault
Weet er iemand wanneer de testritten voorzien zijn van die Renault kompetitie? (F1 driver wanted)
|
|
||||
|
||||
Dinsdag 26 en woensdag 27 november.
|
||||
|
||||
Thx.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Volgens horen zeggen zou Thierry Tassin bij de mensen van het circuit van Zolder een optie hebben voor DONDERDAG 28 november. (OFFICIEUS) In dat geval zal er dus ook geen vrije training zijn die donderdag. Afwachten dus. |
|
||||
|
||||
Jeffrey zat bij de test donderdag op ongeveer 97dB. Een beetje een randgeval, wij van Astromega hebben van Renault nog geen bericht ontvangen als zou de test op een andere datum plaatshebben.
|
|||
|
|||
Quote:
Uit goede bron verneem ik zo juist dat.............: 1: De selectie zoals gepland door gaat op 26 en 27 November. 2: Het probleem met en van de 95 dB opgelost is. 3: Het treffen gratis toegankelijk is voor de tien indoor kandidaten en tegen betaling ook voor jonge outdoor piloten met een nationale licentie "dit komt van Renault en staat ook op hun website". Ik vermoed dus dat de selectie alleen toegankelijk is voor de mensen die daar echt mee te maken hebben. Het circuit is bijgevolg alleen toegankelijk met een speciaal pasje. 4: Dat alles wat ook maar te maken heeft met de selectie binnenkamers zal worden gehouden. Ik denk niet dat de kandidaten er mee opgezet zouden zijn moest het in de media terecht komen als b.v. één van hen pech zou hebben en geen snelle tijd zou kunnen neerzetten. 4a: Samengevat >> Alles zal achter gesloten deuren plaats vinden. 5: Er zullen 28 piloten getest worden op deze twee dagen, eigenlijk al gekkenwerk als je bedenkt dat er uitstapjes genoeg zullen zijn in de Zolderse grindbakken, de mechaniek het ook al eens kan laten afweten en laten we dan nog maar zwijgen over weersomstandigheden eind november !? 6: Misschien nog interessant om te weten is dat Renault zes wagens inzet plus één reservewagen die nu allemaal klaar gemaakt worden in de workshop van Astromega. Quote:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Op woensdag 13/11 zullen de 33 Renault Academy finalisten hun eerste kennismaking krijgen achter het stuur van een Renault Clio te Zolder.
|
|
|||
|
|||
hmmmmm... ik hoop dat er gn uitstapjes gebeuren... als je bedenkt hoelang de mensen van astromega al bezig zijn met het prepareren van de wagens... veel geluk voor de kandidaten !
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|