![]() |
|
|
||||
|
||||
Nieuwe Focus WRC
Zijn er al ergens wat meer foto's te vinden van dit monster? Eén foto en wat computerbeelden heb ik ergens gezien, das alles... De focus btw getekend door de Belg Christian Loriaux.
|
|
||||
|
||||
Awel ik heb em al ergens gezien maar ik weet dus niet meer waar, wa ik wel weet is da het echt ne mooien auto is met een agressievere look.
|
||||
|
||||
Hij staat (o.a.) in de nieuwste Autonews.
|
|
||||
|
||||
![]() Bron : geen idee , gevonden op het sport25 forum |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Zelfs als ie stilstaat lijkt het of ie 200km/u doet. Peugeot en Citroën zullen de mouwen mogen opstropen. De andere ook natuurlijk
|
|
||||
|
||||
heb nog eens enkele foto's op andere sites erop nagekeken.
Miljaarde dat spel ziet er aggresief uit ... Last edited by Guido; 30-03-2003 at 00:02. |
|
||||
|
||||
we zullen moeten hopen dat de ford in New Zealand geen last zal krijgen van kinderziektes dan zou martin wel eens vrij snel iedereen kunnen verassen
|
||||
|
||||
De nieuwe focus ziet er inderdaad lekker agressief uit! Toch nog steeds in van de mooiste wrc's naar mijn mening.
|
|
||||
|
||||
Hij ziet er in alle geval veel agresiever uit dan de eeste Focus. Krijgt Duval er ook zo een in Nieuw-Zeeland? Of moet hij nog wachten?
|
|
||||
|
||||
Kzou zeggen, aan al die nog foto's heeft van de focus, hou u vooral ni in é
![]()
|
||||
|
||||
natuurlijk krijgt duval er ene wie moet er anders de inpackt testen voor crashes
|
||||
|
||||
Fotokes van wrc.com
![]() |
|
||||
|
||||
number 2
|